اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر اردبیل مطرح شد

استقبال اعضای شورای شهر اردبیل از حضور نیکزاد در اردبیل

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل در دویست و سی و هفتمین جلسه رسمی خود از حضور استاندار جدید اردبیل اکبر نیکزاد در تصدی عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیر در استان ابراز رضایت کردند.

استقبال اعضای شورای شهر اردبیل از حضور نیکزاد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دولتمردان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت بهانه گران‌سنگی است تا خادمان نظام اسلامی شایسته‌ترین خدمات و تدبیر عالمانه را در پیشبرد امور به مردم بازگو کنند و از فرصت پیش آمده برای اقتدار و نشان دادن عظمت نظام اسلامی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری خاطرنشان کرد: از انتخاب اکبر نیکزاد به عنوان استاندار جدید اردبیل که فردی توانمند، دلسوز و بومی است استقبال می‌کنیم و امیدواریم در دوران نیکزاد پیوند شورا و شهرداری با مجموعه‌های دولتی تقویت شده و شهرداری اردبیل از بیشترین حمایت‌های مادی و معنوی دولت بهره‌مند شود.

وی نیکزاد را پرورش‌‌یافته مکتب پویا و فعال شهرداری و شورای شهر اعلام کرد و یادآور شد: ما با انتخاب نیکزاد به عنوان شهردار اردبیل در آغازین روزهای مسئولیت دور سوم شورا سعی کردیم از توانمندی و قابلیت عمرانی و اجرایی این چهره شاخص استفاده کنیم و امروز خوشحال هستیم که بعد از تصدی مسئولیت‌های مختلف نیکزاد در هیبت استاندار اردبیل به این استان برمی‌گردد که حضور او می‌تواند منشأ خیر و برکت و تحولات اساسی در استان باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تمام اعضای شورای شهر اردبیل و مجموعه شهرداری آمادگی خود را برای همکاری نزدیک و صمیمانه با استاندار جدید اعلام می‌کنند و امیدواریم در کمال آسایش، امنیت و آرامش شهروندان ما روز به روز شاهد حل مشکلات و نارسایی‌های استان باشند.

حضور نیکزاد نقطه وحدت کار و تلاش مضاعف خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه حضور اکبر نیکزاد در کسوت استانداری اردبیل را نقطه ثقل و وحدت تمامی مسئولان و مدیران استانی برای انجام وظیفه خطیر و شایسته توصیف کرد و بیان داشت: رفتن صابری برای استان خدمتی بزرگ و حضور نیکزاد در استان فرصتی مغتنم است تا در یک سال باقی مانده از عمر دولت دهم اعتبارات استانی و ملی بیشتری جذب شده و شهرداری‌ها نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

سالار شاکر تصریح کرد: آمدن نیکزاد در سمت استاندار اردبیل ثمره و نتایج مطلوبی را خواهد داشت و نباید چهره او را فقط عمرانی و یا خدماتی بدانیم بلکه شهردار سابق اردبیل در راه‌اندازی و تاسیس سازمان فرهنگی – ورزشی ابتکار شایسته‌ای انجام داده و به این حوزه نیز توجه جدی داشته است.

وی افزود: همه باید در مسیر همدلی و همسویی با استاندار جدید سعی کنیم ظرفیت‌های استان را بهتر و شایسته معرفی کرده و بشناسانیم و از چهره ملی نیکزاد‌ها به نفع استان بهره‌برداری کنیم.

نیکزاد قوی‌تر از آن است که تمرکز روی یک حوزه خاص داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه یادآور شد: نباید موفقیت و توانمندی اکبر نیکزاد را در حوزه عمرانی ببینیم بلکه او توانمند‌تر از آن است که تنها به یک حوزه خاص توجه داشته و سایر حوزه‌ها را فراموش کند.

نادر فرزانه به کارهای انجام شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان تصدی مسئولیت نیکزاد اشاره کرد و گفت: نیکزاد کارنامه موفق و امتحانی شایسته در دوران مسئولیت خود در اردبیل پس داده است.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول