اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبعلی:

احداث بلوار آبعلی از سوانح رانندگی جاده هراز می‏کاهد

خبرگزاری فارس: شهردار آبعلی گفت: اجرای طرح بلوار در محدوده خدمات شهری آبعلی در جاده هراز از حجم سوانح رانندگی خواهد کاست.

احداث بلوار آبعلی از سوانح رانندگی جاده هراز می‏کاهد
جعفر پرج امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: چندی پیش موضوع احداث بلوار در محدوده خدماتی شهر آبعلی با حضور مدیرکل راه و ترابری استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در پایان نشست حاشیه‏ای این بازدید، مقرر شد تا شهرداری آبعلی نقشه عملیات این پروژه را تا اواسط مهر ماه به اداره کل راه و ترابری استان تهران ارسال و این اداره نیز ظرف مدت سه روز پاسخ کارشناسی خود را ابلاغ کند.
پرج افزود: خوشبختانه این ابلاغ صورت گرفت و شهرداری آبعلی نیز با دعای خیر مردم و یاری باری تعالی مراحل اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.
شهردار آبعلی با اشاره به تعهدات این نهاد در خصوص پروژه بلوار میانی جاده خاطرنشان کرد: از جمله تعهدات شهرداری و شورای اسلامی شهر آبعلی در خصوص طرح بلوار آبعلی، اتمام آن تا آذر ماه سال جاری است.
وی تصریح کرد: هم‏زمان با اجرای این توافقنامه، اداره کل راه و ترابری استان تهران نیز متعهد شد تا نسبت اجرای طرح‏هایی نظیر ایجاد سامانه‏های روشنایی، دوربرگردان استاندارد و انسداد مسیر با نصب نیوجرسی از مبارک‏آباد تا محل رستوران مرمر اقدامات لازم را انجام دهد.
پرج با اشاره به خطرات موجود در مسیر درون‏شهری آبعلی جاده هراز یادآور شد: مسیر ترانزیتی و پرتردد جاده هراز در داخل محدوده خدمات شهری و در منطقه‏ای موسوم به "تیزی آبعلی" همواره شاهد سوانح منجر به خسارات مالی و جانی گاه جبران‏ناپذیری است.
شهردار آبعلی ادامه داد: از این رو، احداث بلوار آبعلی به همراه نصب تابلو و علائم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی می‏تواند تا حد قابل قبولی از تلفات جاده‏ای این مسیر بکاهد.
وی پیرامون اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این طرح خاطرنشان کرد: طرح بلوار آبعلی در طول مسافتی نزدیک به چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان از منابع درآمدی شهرداری این شهر احداث می‏شود.
پرج ایجاد فضای سبز در این بلوار را منوط به توافقات آتی خواند و افزود: مبحث ایجاد و یا عدم ایجاد فضای سبز در بلوار میانی شهر آبعلی منوط به توافقات آتی بین اداره کل راه و ترابری استان تهران و شهرداری این شهر خواهد بود.     
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول