اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی:

نقشه راه توسعه گنبدکاووس تدوین شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین نقشه راه توسعه این شهرستان تاکید کرد.

نقشه راه توسعه گنبدکاووس تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سلیمان عباسی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان گنبدکاووس که در مصلای امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، با بیان اینکه پایه و اساس رشد هر کشوری اقتصاد است به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و کشاورزی شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: با تدوین نقشه راه می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گنبدکاووس را مشخص کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه گنبدکاووس بیماران شرق استان را زیرپوشش درمانی قرار می‌دهد هر چه سریع‎تر اعتبارات و تجهیزات آن باید تخصیص داده شود.

عباسی از تخصیص 6 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح ملی خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌شود و بخش زیادی از هزینه‌های درمان خانواده‎ها کاهش می‌یابد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی کسب مقامات ورزشی توسط ورزشکاران گنبدی در میادین کشوری و جهانی را مستلزم توجه مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات و گسترش فضاها و امکانات ورزشی در این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: این شهرستان ورزشکاران نامداری دارد که در عرصه‎های ملی و جهانی افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برای پیشرفت و توسعه نیاز به نیروی جوان دارد افزود: باید بستر اشتغال‌زایی برای رشد و پیشرفت جوانان مهیا شود.

عباسی همچنین با اشاره به ظرفیت‎های گردشگری شهرستان گنبدکاووس از جمله برج ‎قابوس بر مستقل‎ شدن اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس از اداره کل استانی تاکید کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول