اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ملایر:

مشاورین جوان باید به عنوان شورایار عمل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: مشاورین جوان در زمینه مدیریت شهری باید به عنوان شورایار عمل کنند.

مشاورین جوان باید به عنوان شورایار عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا زنگنه بعد از ظهر امروز در کارگروه مشاوران جوان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به پروژه‌های انجام شده در سال‌های اخیر در ملایر اظهار داشت: پروژه‌های انجام شده مانند جاده سلامت، منطقه گردشگری بام ملایر، بلوار کریم خان زند، مجموعه مینی‌ورد و سایر پروژه‌ها باعث توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه در ملایر خواهد شد و آینده خوبی در انتظار شهرستان ملایر است.

وی گفت: مشاورین جوان در زمینه مدیریت شهری باید به عنوان شورایار عمل کنند و با نگاه واقع‌بینانه مشکلات و نقص‌های مسئولین شهر و شهرداری را انتقال و راهکار‌‌های مناسب ارائه دهند تا شاهد اصلاحات و رفع نقص‌ها در مدیریت شهری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر ادامه داد: شورای شهر و شهرداری ملایر سه سال پیاپی در استان رتبه نخست را داشته که این حاصل تلاش‌های بی‌وقفه این شورا و مجموعه شهرداری در انجام مسئولیت خود بوده است.

مشاور جوان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر نیز گفت: جوانان این مرز و بوم باید در همه عرصه‌ها حضرت علی اکبر(ع) را الگو قرار دهند چنان که شاهد حماسه‌آفرینی جوانان انقلابی در دفاع مقدس بوده‌ایم و نسل‌های بعدی انقلاب نیز باید این الگوبرداری را حفظ کنند.

محمود ستاری گفت: امروز جبهه فعالیت در عرصه فرهنگی و علمی است و دشمن از فکر و روحیه بالای جوانان ما می‌هراسد و می‌خواهد با تهاجم فرهنگی جوانان ما را منحرف کند.

وی ادامه داد: البته جوانان ما در عرصه‌های علمی و فرهنگی حرف اول را می‌زنند به طوری که میانگین رشد علمی کشور 11 برابر بالاتر از میانگین دنیاست.

مشاور جوان فرمانداری ملایر گفت: جوانان ما بعد از شهادت دانشمندان هسته‌ای عرصه را خالی نگذاشتند به طوری که بعد از ترور شهدای هسته‌ای، یک هزار و 600 نفر داوطلب متقاضی تحصیل در رشته‌های انرژی هسته‌ای داشته‌ایم.

وی در پایان به ظرفیت بالای ملایر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های شهرستان ملایر در سال‌های اخیر ملایر را در آستانه تحولی بزرگ قرار داده است و جهش‌های خوبی در مدیریت شهری داشته‌ایم.

در پایان این کارگروه رئیس شورای شهر ملایر به پرسش‌های مشاوران جوان در زمینه مسائل و مشکلات شهر و مدیریت شهری پاسخ داد و این اعضا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات مطرح و بررسی کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول