اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر ورامین خبر داد

برگزاری دومین جشنواره دانشجویی فجر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی فجر در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره دانشجویی فجر

سید احمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ستاد دهه فجر در دانشگاه در ایام دهه فجر تشکیل شده و نظارت و مدیریت اجراء طرح‌های انقلابی این ایام را برعهده خواهد داشت.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین افزود: تزئین فضای داخلی و خارجی دانشگاه‌ها، نصب نبر و پلاکارد در ارتباط با دهه مبارک فجر، پخش سرودهای حماسی و انقلابی از سیستم صوت دانشگاه ها و ارسال پیامک برای دانشجویان و اساتید با موضوع دهه فجر از جمله طرح‌های این کمیته است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه کتاب و روز شمار انقلاب اسلامی با استفاده از روزنامه‌های کیهان و اطلاعات سال ۵۷، دیدار با ائمه محترم جمعه شهرستان و مسئولان، صدور بیانیه از طرف بسیج و انجمن اسلامی دانشگاه از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی فجر خبر داد و عنوان کرد: تعمیق فرهنگ انقلابی دانشجویان که به تعبیر مقام معظم رهبری افسر دفاع جنگ نرم می‌باشند با هدف ایجاد انگیزه و امید به آینده انقلاب اسلامی و درک شرایط خیبری انقلاب اسلامی است.

احمدی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه دانشجویان وابسته به بیت شهدا، تجلیل از جوانان برجسته عرصه‌های هنری، فرهنگی، پژوهشی و فنی و بهره گیری از توانمندی‌های آنان، تدارک اردوی یک روزه بازدید از موزه عبرت و زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) ویژه دانشجویان، تهیه و تکثیر نرم افزار در موضوع انقلاب اسلامی، بصیرت، بیداری اسلامی و توزیع بین دانشجویان را از دیگر برنامه‌های این کمیته دانست.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در پایان برگزاری زیارت عاشورا  با عنوان یادواره شهدای انقلاب اسلامی-برگزاری نشست دانشجویی با حضور کارشناسان و اساتید مجرب در رابطه با آشناسازی هر چه بیشتر دانشجویان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب دانشجویان به منظور نقش آفرینی خودجوش در برپایی مراسم‌های ویژه گرامیداشت سالگرد انقلاب ‌به خصوص ۲۲ بهمن ماه، حضور پرشور در مراسم نمازجمعه و تجلیل و تکریم ۳۳ نفر از خواهران محجبه با اهداء لوح یادبود سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به عنوان برنامه‌های شاخص فرهنگی کمیته دانشجویی نام برد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول