اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرماه صورت میگیرد؛

برگزاری جشنواره دانشجویی نوآوران بسیجی یزد

خبرگزاری فارس: بنیاد نخبگان استان یزد گفت: در آذرماه سال جاری دهمین جشنواره دانشجویی مبتکرین، مخترعان و نوآوران بسیجی در یزد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره دانشجویی نوآوران بسیجی یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از بنیاد نخبگان استان یزد، با توجه به اینکه دهه 90 در نقشه جامع علمی کشور با عنوان دهه تجاری کردن علوم و تولید فناوری ها لقب گرفته است، دهمین جشنواره دانشجویی مبتکرین، مخترعین و نوآوران بسیجی با هدف شناسایی و جذب نخبگان علمی و حمایت مادی و معنوی از آنها 24 آذرماه در یزد برگزارمی‌شود.
بر اساس این گزارش، این جشنواره با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، بنیاد نخبگان استان یزد، پایگاه بسیج علمی نخبگان یزد، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد، ، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، سازمان ملی جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و بسیج اساتید برگزار خواهد شد.
محورهای ارائه آثار به جشنواره اختراع، مقاله، پروژه و طرح‌های پژوهشی، کسب مقام در مجامع علمی، ممتازان تحصیلی، تألیف و ترجمه است.
برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
گفتنی است، در نهمین جشنواره ملی دانشجویی مبتکرین، مخترعین و نوآوران بسیجی، استان یزد دارای سه برگزیده شامل یک پژوهشگر برتر، یک مقاله تقدیر شده و یک نفر حائز رتبه سوم اختراعات بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول