اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد

احداث کتابخانه‌های مشارکتی در فضای شهری رشت

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از آمادگی این اداره کل برای تجهیز فضاهای شهری رشت به کتابخانه‌های مشارکتی خبر داد.

احداث کتابخانه‌های مشارکتی در فضای شهری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جان‌علی‌پور در نشست با محمد علی ثابت‌قدم شهردار کلانشهر رشت به بحث و تبادل نظر در باره موضوعات مشترک پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: در ایجاد فضای کتابخانه‌ای بسیار تخصصی و با استانداردهای لازم وارد عمل می‌شویم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان درباره تجهیز فضای واجد شرایط کتابخانه‌ای اذعان کرد: در صورت تامین فضای مناسب به منظور راه‌اندازی کتابخانه عمومی، این اداره آمادگی دارد با شهرداری کلانشهر رشت همکاری داشته باشد.

شهردار رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: در مباحث فرهنگی اقدام‌های شایسته‌ای صورت گرفته که کیفیت بخشیدن به این اقدام‌ها بسیار لازم و ضروری است.

محمدعلی ثابت‌قدم به راه‌اندازی کتابخانه سیار به منظور ارائه خدمات در روستاها اشاره کرد و متذکر شد: پس از بررسی طرح و تأمین اتوبوس‌های لازم برای این امر آماده همکاری هستیم که به نظر می‌رسد این طرح می‌تواند بخشی از نیازهای فرهنگی اقشار جامعه را در روستاها برطرف کند.

وی با تاکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت عموم مردم در اماکن پرتردد شهری، خاطرنشان کرد: استقرار ایستگاه مطالعه در اینگونه اماکن به گسترش فرهنگ مطالعه کمک می‌کند از این رو شهرداری کلانشهر رشت آمادگی خود را برای استقرار سه ایستگاه مطالعه اعلام می‌دارد.

محمد حسن عاقل‌منش نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور، اطلاع رسانی «طرح اهدای کتاب» از طرف خانواده‌ها در یک روز معین را از برنامه‌های شورای شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول