اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان:

امنیت در جامعه با کمک مردم میسر می‌شود/ از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان با تاکید بر شعار «پلیس مردمی و مردم حامی پلیس» مردمی کردن امنیت به کمک خود مردم را از شاخصه‌های نیروی انتظامی برشمرد.

امنیت در جامعه با کمک مردم میسر می‌شود/ از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدعلی یوسلیانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و پلیس هستند و می‌توانند نظم، آرامش و احساس امنیت روانی جامعه را با اطلاع‌رسانی به موقع تامین کنند.

وی با تاکید بر تعامل با خبرنگاران شهرستان بیان کرد: ارتباط دوسویه پلیس و مردم می‌تواند در کاهش جرایم نقش ارزنده‌ای را ایفا کند.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان اظهار کرد: در این برهه از زمان مردم به نوعی از وسایل ارتباط جمعی استفاده می‌کنند و اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح به افراد اجتماع می‌تواند در کاهش جرایم مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه پیش‌گیری از جرایم با جریان سریع اطلاع‌رسانی میسر می‌شود، تصریح کرد: ارائه اطلاعات صحیح و به موقع کمک شایانی در افزایش احساس امنیت روانی در جامعه دارد.

یوسلیانی ادامه داد: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم ایفا می‌کنند و این امر با امانت‌داری، صداقت، حفظ اسرار که جزو وظایف ذاتی خبرنگاران است، تحقق می‌یابد.

وی بیان کرد: امنیت روانی مردم برای پلیس بسیار حائز اهمیت است و باید مردم پلیس را از خودشان بدانند.

*اجرای طرح پلیس‌های افتخاری نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان با اشاره به برنامه‌های آتی نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: خبرنگاران، پلیس‌های افتخاری نیروی انتظامی هستند و نقش سازنده‌ای در تعاملات اجتماعی دارند و امیدواریم در شهرستان گلپایگان طرح پلیس‌های افتخاری با موفقیت  اجرایی شود.

وی هم‌چنین اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را از دیگر وظایف خبرنگاران بیان کرد و افزود: خبرنگاران پایگاه‌های خوبی بین مردم دارند و باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود. 

یوسلیانی با اشاره به اینکه آگاه‌سازی مردم خدمت محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید رسانه‌ها در کنار پلیس و همراه با پلیس فعالیت کنند و واقعیت‌ها را به مردم منعکس کنند. 

وی هم‌چنین هم‌یار پلیس و ارتقای احساس امنیت روانی مردم و مردمی کردن امنیت با کمک خود مردم را از دیگر شاخصه‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: در حال گذر از زندگی سنتی به مدرنیته هستیم و در این شرایط امنیت جامعه برعهده نیروی انتظامی است. 

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه پلیس به تنهایی نمی‌تواند از عهده این امنیت جامعه برآید و این کار با کمک مردم انجام می‌شود، اظهار کرد: نیروی ‌انتظامی با شعار «پلیس مردمی و مردم حامی پلیس» در ایجاد نظم و امنیت جامعه فعالیت می‌کند و زمانی که مردم در کنار پلیس قرار گیرند احساس روانی مطلوبی رقم می‌خورد.

وی هم‌چنین از برگزاری نشست‌های خبری فصلی و ماهانه با خبرنگاران و رسانه‌های محلی شهرستان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک تعامل خوب و سازنده‌ای با رسانه‌ها داریم و از ظرفیت آنها استفاده می‌کنیم.

یوسلیانی در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و افزود: فضای حاکمیتی ایران سالم‌ترین حاکمیت در جهان است و در همه عرصه‌های جهانی به خوبی می‌درخشد و دولت‌مردان انقلاب اسلامی خدمت‌گزاران صدیق نظام هستند و بر این نکته واقفند که رضایت خلق در گرو رضایت خدا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول