اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

وضعیت نابسامان صنعت در استان اردبیل نگران کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اردبیل با انتقاد از وضعیت نابسامان صنعت در اردبیل این وضعیت را برای استان نگران کننده توصیف کرد.

وضعیت نابسامان صنعت در استان اردبیل نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه کارگروه صیانت از تولید استان که در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: اگر حمایت‌های جدی از واحد‌های تولیدی صورت نگیرد و در تصمیم‌گیری‌ها واقعیت‌ها در نظر گرفته نشود صنعت و تولید استان همچنان سیر نزولی و رکود را تجربه خواهد کرد.

وی با انتقاد از عملکرد مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به دلیل عدم حمایت‌های لازم از صنعت افزود: بلاتکلیفی و نحوه مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بخش خصوصی به هیچ وجه قابل قبول نیست و اگر این سازمان در نگرش منفی خود به بخش خصوصی تجدید نظر اساسی نکند در آینده نزدیک شاهد تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی خواهیم شد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اردبیل تصریح کرد:‌ باید اقدامات و تصمیماتی که در کار‌گروه صیانت از تولیدات داخلی استان صورت می‌گیرد راهگشا باشد.

وی ادامه داد: منابع صیانت از تولید برای واحد‌هایی است که در فرآیند تولید دچار آسیب جدی شده‌اند و نمی‌توانند تولید و فعالیت خود را تداوم بخشند بنابراین در تخصیص منابع و نحوه توزیع و استفاده از آن باید دقت عمل بیشتری شود.

پیرموذن همچنین با انتقاد از تعلل صورت گرفته در برگزاری جلسات کارگروه صیانت از تولید تاکید کرد: کارگروه صیانت از تولید باید با برگزاری مستمر جلسات خود هرچه زودتر در نحوه تخصیص منابع 60 میلیارد ریالی صیانت از تولید به تصمیم‌گیری نهایی برسد تا این تسهیلات به سرعت در اختیار واحدهای تولیدی قرار بگیرد.

رئیس اتاق اردبیل بلاتکلیفی تسهیلات کلان بانکی را یادآور شد و اظهار داشت: ضعف عملکرد سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان، بانک‌ها و نیز استانداران قبلی و فعلی سبب شده تا بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بخش تولید استان جذب نشود که اگر این تسهیلات جذب می‌شد در حال حاضر شاهد وضعیت نابسامان و رکود واحد‌های تولیدی و صنعتی استان نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه در خصوص نحوه تخصیص و توزیع منابع 60 میلیارد ریالی صیانت از تولید بحث و بررسی شد و تصمیم گیری نهایی بعد از ارائه پیشنهادات کارشناسی شده اعضای گروه به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول