اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مازندران به سمت صنعتی‌ شدن ‌پیش می‌رود‌

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بازدیدی که از شهرک های صنعتی استان مازندران داشتیم نشان از صنعتی شدن این استان دارد.

مازندران به سمت صنعتی‌ شدن ‌پیش می‌رود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا رحمانی عصر امروز  در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مرزن آباد در جمع خبرنگاران بیان داشت: برخلاف تصورهایی که از استان مازندران مبنی بر گردشگری بودن آن دارند این استان از کارخانه‌های صنعتی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: سعی داریم با اختصاص بودجه‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه صنعت این استان تلاش کنیم تا شاهد اشتغالزایی و افزایش تولید در این استان باشیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی مرزن آباد قابلیت توسعه و گسترش صنعت‌های مختلف را در خود دارد.

رحمانی در این بازدید بیان داشت: مشکلات کارخانه‌های موجود در شهرک صنعتی مرزن آباد دسته‌بندی و در موضوع‌های مختلف با مسئولان مربوطه در جلسات این کمیسیون در مجلس بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این شهرک که توسط مدیران کارخانه‌ها مطرح شد بحث عدم تردد کامیون و تریلی در جاده کندوان توسط پلیس راه است که این موضوع نقش اصلی را در توسعه این شهرک دارد.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اینکه این شهرک در مسیر جاده چالوس قرار دارد باید چاره‌ای اندیشیده شود تا نیاز کارخانه‌های این شهرک و عرضه تولیدات آن از طریق کامیون و تریلی حمل و نقل شود.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های خوبی در این شهرک وجود دارد و قطعا توسعه این شهرک می‌تواند توسعه صنعتی و رونق اقتصادی را در منطقه داشته باشد.

رحمانی بیان داشت: بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری افراد در این شهرک باید مهیا شود تا در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد توسعه همه‌جانبه این شهرک باشیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول