اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای لنگرود:

شبکه آب لنگرود نیاز به بازسازی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهری لنگرود قدمت شبکه آب این شهرستان را 30 سال ذکر کرد و گفت: این شبکه نیاز به بازسازی دارد.

شبکه آب لنگرود نیاز به بازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، آریا جهانگیری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره آبفای شلمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: این مجموعه که شامل ایستگاه پمپاژ و ساختمان اداری است با زیربنای 380 مترمربع در دو طبقه به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، اعتبار این مجموعه 150میلیون تومان است که در سفر دوم هیئت دولت به تصویب رسید و در سال 88 عملیات احداث آن آغاز شد.

این مسئول، شلمان را یکی از شهرهای تابعه لنگرود خواند و گفت: شلمان در 245 کیلومتری لنگرود قرار دارد و دارای 31 کیلومتر آب و 1.5 کیلومتر فاضلاب بوده و بسیاری از اداره‌های تابعه در سطح شهرستان استیجاری است و با افتتاح این مجموعه ساختمان اداری آبفای شلمان از مکان استیجاری به این مکان جدید منتقل می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات این مجموعه ابراز کرد: با احداث این مکان نیاز به جاده دسترسی آسفالته احساس می‌شود و از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه یاری کنند.

جهانگیری با اشاره به مشکل کمبود آب در لنگرود اذعان کرد: این مشکل که از هفته گذشته بیشتر احساس می‌شود به لنگرود اختصاص ندارد بلکه تمام شهرهای استان با آن مواجه هستند.

وی مخزن آب و تصفیه‌خانه قدیمی را از دیگر مشکلات لنگرود ذکر کرد و افزود: شبکه آب این شهرستان 30 ساله است و باید برای آن فکری شود و اصلاح و توسعه آب و فاضلاب شهری لنگرود در اولویت باشد. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول