اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان:

شبکه توزیع آب در هامون شهر بازسازی و تعویض شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان از بازسازی و تعویض کامل شبکه توزیع آب در هامون شهر خبر داد.

شبکه توزیع آب در هامون شهر بازسازی و تعویض شد

محمد‌رضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خط انتقال آب به این شهر تا پایان سال به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی خطوط انتقال در این شهر منوط به همکاری مالکان و زارعان در مسیر انتقال است.

وی افزود: به منظور اجرای پروژه‌های متعدد از قبیل احداث تصفیه خانه‌های آب، ایستگاه‌های پمپاژ و حتی خطوط انتقال آب نیاز به تملک اراضی است که در این رابطه زمان زیادی صرف می‌شود.

کرمی‌نژاد گفت: به دلیل اینکه اکثر کشاورزان در استان خرده مالک هستند لذا تملک اراضی و جلب رضایت مردم با صرف هزینه و زمان زیادی روبرو شده است که جز با همکاری مالکان امکان اجرای شبکه انتقال آب میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به ایجاد بحران به صورت مقطعی در این شهر گفت: شهر های ادیمی و هامون شهر در گذشته از شبکه روستایی تغذیه می‌شدند که با توجه به گسترش و تبدیل به شهر امکانات موجود به منظور توزیع استاندارد در این شهر ها با مصرف همخوانی نداشت.

کرمی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تعویض شبکه آبرسانی و تزریق آب از خطوط دیگر به شبکه مصرف در این دو شهر مشکل کمبود آب حل شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول