اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

نوسازی شبکه آب شهری وحدتیه

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از نوسازی شبکه آب شهری وحدتیه در سال جاری خبر داد.

نوسازی شبکه آب شهری وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مردم وحدتیه در دشتستان اظهار داشت: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و همه ما موظف به نهایت تلاش برای ارائه بهترین خدمات هستیم.

وی با تجلیل از مردم وحدتیه افزود: حضور در بین مردم خونگرم وحدتیه برای ما مایه توفیق، شرف و شعف است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: بدون تردید هفته دولت در ایران یادآور شهادت دو والامردی است که با اهدای خون خویش به لقاء‌الله پیوستند که عزم دولتمردان نیز تداوم دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر خواهد بود.

خسروی با اشاره به توجه ویژه دولت به دشتستان تصریح کرد: اعتباری که تا انتهای سال مالی 90 در دشتستان هزینه شد 120 میلیارد تومان بوده است.

فرماندار دشتستان به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی امسال در هفته دولت اشاره کرد و افزود: امسال در هفته دولت مجموعا 126 طرح عمرانی با اعتبار 129 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بیشتر در حوزه آب کشاورزی، برق‌رسانی و پروژه‌های فرهنگی است.

خسروی بیان کرد: از طرح‌های قابل افتتاح در بخش سعدآباد، افتتاح پمپاژ حاج مهدی است که با اجرای این طرح مشکل بسیاری از کشاورزان بخش سعدآباد حل می‌شود.

وی ادامه داد: سد دالکی با تامین اعتباری که از سوی اعتبارات ملی جذب شده عملیات اجرایی آن آغاز و طی دو تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دشتستان از نوسازی شبکه آب شهری وحدتیه خبر داد و اذعان کرد: عمده‌ترین مشکل شهر وحدتیه حوزه آب شهری است که البته نزدیک به هفت کیلومتر شبکه آب شهری وحدتیه در سال گذشته نوسازی شده و این روند همچنان ادامه دارد و امسال نیز اعتبار لازم برای نوسازی این شبکه و بهداشتی کردن آن اختصاص می‌یابد.

امام جمعه وحدتیه نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر نشان‌دهنده خصومت و عناد دشمن نسبت به مسئولین کشور ماست.

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی ادامه داد: ایام شهادت این دو دولتمرد را در ایران به عنوان هفته دولت نامیدند زیرا بعد از حاکمیت لیبرال‌ها، نخستین دولتی که اسلامی، مردمی و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران بود تشکیل شده بود که دشمنان اسلام این مسئله را نتوانستند بپذیرند.

امام جمعه وحدتیه به شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد اشاره کرد و افزود: سازمان جنبش عدم تعهد بزرگ‌ترین سازمان بعد از سازمان ملل است که بسیار قوی و با حضور تعداد زیادی از کشورها فعالیت می‌کند.

موسوی در ادامه برخی از مشکلات وحدتیه را برشمرد و بر لزوم تلاش مسئولان برای حل این مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول