اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال لغو مکرر پروازها

خط پروازی اردبیل ـ مشهد لغو شد

خبرگزاری فارس: شرکت‌های هواپیمایی هما و ماهان بدون دلیل و اعلام خط پروازی اردبیل - مشهد را لغو کردند.

خط پروازی اردبیل ـ  مشهد لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی هما از اول ماه مبارک رمضان پروازهای مستقیم اردبیل - مشهد لغو شده و به نظر می‌رسد این خط پروازی بعد از ماه رمضان نیز برقرای نشود که شرکت هواپیمایی ماهان نیز به دنبال لغو پروازهای هما پروازهای مستقیم خود را از اردبیل به مشهد لغو کرده است.

به دنبال اظهارات همشهریان و گله‌مندی آنها از لغو شدن پروازهای اردبیل - مشهد عصر امروز با برقراری تماس با شرکت‌های هواپیمائی مطلع شدیم که خط پروازی اردبیل - مشهد که دو سال پیش راه افتاده بود به یک باره و بدون اطلاع‌رسانی به عموم مردم لغو شده و اهالی استان اردبیل باید به مسافرت زمینی قناعت کرده و یا با سفر به استان همجوار آذربایجان شرقی از طریق خط پرواز تبریز مشهد به سفر زیارتی خود بپردازند.

خط پرواز اردبیل – مشهد که در سال‌های گذشته به همت و تلاش استاندار سابق اردبیل برقرار شده بود به دلایل نامعلومی لغو شده و به نظر می‌رسد علت آن ناتوانی شرکت‌های هواپیمایی در ارائه سرویس‌های مطلوب به مسافرانی باشد که در یک ماه گذشته کنسل شدن پروازهای برگشتی توسط شرکت ماهان داد آنها را درآورده و آنان را نسبت به ارائه خدمات این شرکت‌ها بی‌اعتماد کرده است.

با لغو شدن خط پروازی اردبیل – مشهد که در خفا صورت گرفته است به نظر می‌رسد نارضایتی‌ها افزایش یابد به طوری که برخلاف ادعاها که گفته می‌شود این خط  پروازی با کمبود کسری مسافر روبرو بوده است، علاقمندی مردم اردبیل به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)به حدی گسترده بوده که تمام پروازهای این خط بدون حتی یک صندلی خالی انجام شده و در این زمینه هیچ خلایی وجود نداشته است.

به دنبال انتشار این خبر با مدیرعامل هما در اردبیل بارها تماس گرفتیم اما محمدرضا رنجبر مدیرعامل هما در اردبیل و همچنین شرکت هواپیمایی ماهان پاسخی شفاف و روشن در این زمینه بیان نکردند تا علت لغو شدن این خط هوایی را از زبان آنها برای مردم بیان کنیم.

اما زمزمه‌هایی نیز شنیده می‌شود که دلیل این اقدام پایبند نبودن شرکت‌ها به تعهدات خود در قبال پروازهای رفت و برگشت و همچنین درخواست افزایش قیمت بوده است که با مخالفت جدی روبرو شده است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول