اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از طرح توسعه فرودگاه مراغه تا پایان سال

پرواز‌های روزانه تهران- مراغه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه مراغه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با اجرای طرح توسعه فرودگاه سهند پرواز روزانه در مسیر تهران مراغه و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

پرواز‌های روزانه تهران- مراغه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی رستمی ظهر امروز در بازدید از طرح توسعه باند فرودگاه سهند اظهار کرد: با اختصاص 25 میلیارد ریال طرح توسعه، آسفالت و ایجاد پارکینگ هواپیمای فرودگاه سهند آغاز شد که این طرح با 50 درصد پیشرفت اجرا می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رستمی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از موانع فرودگاه مراغه رفع شده است، گفت: راه‌اندازی پروازهای روزانه و پرواز مراغه - مشهد و بالعکس از اهداف مهم توسعه و رفع موانع این فرودگاه است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح توسعه فرودگاه افزود: با اجرای طرح توسعه فرودگاه سهند پرواز روزانه در مسیر تهران مراغه و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

مهدی دواتگری افزود: این فرودگاه پس از پایان طرح توسعه باند قادر است به جمعیت ساکن در 12 شهر جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی خدمات ارائه دهد.

منصور صادقی‌اصل، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه همچنین در این جلسه گفت: امسال پنج میلیارد ریال برای ایجاد جایگاه سوختگیری هواپیما در فرودگاه سهند اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول