اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد

کشف 4 محموله مشروبات الکلی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استانداری کردستان از کشف چهار محموله مشروبات الکلی توسط عوامل انتظامی و گمرک در دو ماه گذشته در استان خبر داد.

کشف 4 محموله مشروبات الکلی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در پنجمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان اظهار داشت: ورود مشروبات الکلی به ایران یکی از برنامه‌های جدی دشمنان نظام برای انحراف جوانان، بی‌هویت کردن آنان و در نهایت سست کردن بنیان خانواده‌های ایرانی است.

وی سطح مبارزه نظام اسلامی به ویژه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط کردستان با قاچاق موادمخدر و مشروبات الکلی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود چراکه این عمل مردم و به ویژه جوانان را از انزوا و گرایش به سمت آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد.

به گفته معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان، دشمنان کشور در قالب مقوله قاچاق کالا و ارز، مشروبات الکلی و فیلم‌های ماهواره‌ای سعی در ترویج بی‌بندوباری و از بین بردن بنیان خانواده‌ها دارند.

وی عدم بصیرت را عامل جذب شدن به فیلم‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای عنوان کرد و گفت: جنگ نرم دشمن فرهنگ این مرز و بوم را نشانه رفته است.

وی به نتایج تهدیدات فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: سست کردن بنیان خانواده‌ها، بی‌تفاوت کردن اعضای خانواده نسبت به همدیگر، عدم حساسیت پدر خانواده به فرزندانشان، بدبینی جوانان به زندگی و سطحی کردن باور آنها هدف استکبار در به انحراف کشیدن جامعه ایرانی و مبارزه فرهنگی آنان است.

وی تصریح کرد: کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سوای جلوگیری از وارد شدن آسیب‌ اقتصادی به کشور، موجب حفظ جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی این مرز و بوم است.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کردستان در ادامه گفت: آموزش یکی از نیازهای اساسی استان در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه مبارزه فرهنگی با قاچاق کالا و ارز بوده و باید در این مبحث بیشتر کار شود.

وی افزایش زمینه‌های فرهنگی و مقوله فرهنگ‌سازی را عامل کاهش قاچاق در استان خواند و گفت: مدیران با فرهنگ‌سازی و ارتقای زمینه‌های فرهنگی بهتر می‌توانند در مبارزه جنگ نرم دشمن فعالیت داشته باشند.

لازم به ذکر است هویت‌دار کردن دام در مناطق مرزی، ساماندهی ماشین‌آلات کشاورزی و افزایش تسهیلات روستاهای مرزی در استفاده از کارت‌های مرزی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول