اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

کلنگ‌زنی احداث مخزن هزار متر مکعبی آب در شهر کانی‌دینار

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و طی مراسمی با حضور معاون فرماندار و مسئولان سایر ارگان‌های دولتی شهر مریوان پروژه احداث مخزن ذخیره یک‌هزار متر مکعبی آب در شهر کانی‌دینار کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی احداث مخزن هزار متر مکعبی آب در شهر کانی‌دینار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معتصم بهنام‌فر مدیر امور آبفای شهرستان مریوان صبح امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به مشخصات این پروژه اظهار کرد: پروژه احداث مخزن ذخیره شهر کانی‌دینار با ظرفیت یک‌هزار متر مکعب بتنی ایجاد می‌شود و هدف از اجرای آن تامین و ذخیره آب مورد نیاز میان مدت شهر کانی دینار و شهرک هجرت است.

وی افزود: رفع مشکل کمبود فشار و ایجاد ثبات و بالانسینگ شبکه توزیع آب شرب شهر کانی‌دینار نیز از دیگر دلایل احداث این مخزن آب است که به همت امور آبفای شهرستان مریوان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت بالغ بر 18 هزار نفری شهر کانی دینار به مرحله اجرا درآمده است، یادآور شد: با امید به خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی مدیریت و پرسنل در مدت زمان یکسال به اتمام می‌رسد.

مدیر امور آبفای شهرستان مریوان همچنین به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 145 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی طراحی و اجرا شده است.

بهنام‌فر اظهار امیدواری کرد با اتمام پروژه یاد شده بخش عظیمی از مشکلات آب شهر کانی‌‌دینار برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول