اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان با کسب معنویت می‌توانند آثار ماندگار خلق کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان هنرمند با کسب معنویّت و نزدیک شدن به خداوند و ائمه اطهار(ع) می‌توانند آثار تاثیرگذار و ماندگار خلق کنند.

دانش‌آموزان با کسب معنویت می‌توانند آثار ماندگار خلق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدحسن دادگر در افتتاحیه سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور در هنرهای آوایی در فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: هنر یک اصل و یک ارزش است که خداوند در وجود انسان‌هایی که دوست‌شان دارد قرار می‌دهد.

وی افزود: تمام سعی دشمن هجمه وارد کردن بر دانش‌آموزان کشور و به ویژه هنرمندان است. این مقام مسئول استانی خواستار توجه بهتر و ایجاد جایگاه بهتر برای دانش‌آموزان هنرمند و قرآنی در آموزش و پرورش و دادن امتیاز به آنان شد.

مدیرکل امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حوزه پرورشی در کشور از یک مظلومیت خاص بر خوردار هستند، تصریح کرد: چرا دانش‌آموزان درسی در المپیادها و جشنواره‌ها دارای امتیازاتی هستند ولی متاسفانه دانش‌آموزان پرورشی که تاثیرگذاری آنان کمتر از دانش‌آموزان علمی در موضوعات مختلف جامعه نیست مظلوم واقع شده‌اند.

دادگر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان هنرمند با بصیرت خود می‌توانند در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان در رشته‌های سرود که تاثیرگذاری و استقبال فراوانی در بین مردم دارد باید توجه داشته باشند که شاید روزی بیگانگان به طرف آنان دست دراز کنند که باید اینان هنر نه گفتن به دشمن را در خود تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید یک احساس مسئولیت بر مردم و هنر متعهد و انقلاب و ارزش‌ها را در خود تقویت کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول