اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:‌

هر 3 روز یک روستای گلستان از نعمت گاز بهره‎مند می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت:‌ این شرکت مفتخر است که توانسته در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هر سه روز یک روستا را از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند سازد.

هر 3 روز یک روستای گلستان از نعمت گاز بهره‎مند می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی از پیشرفت 60 درصدی پروژه‎های مهر ماندگار خبر داد و اظهار داشت: پروژه‎های گازرسانی طرح مهر ماندگار استان با تلاش کارکنان شرکت به سرعت در حال اجرا است که ان‌شاءالله برابر برنامه تعیین شده به بهره‎برداری خواهند رسید.

وی افزود: در مجموع 30 پروژه گازرسانی طرح مهر ماندگار استان گلستان فعال بوده و با همت کارکنان شرکت باشتاب در حال اجرا هستند که خوشبختانه همه آنها تاکنون معادل 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر عامل گاز گلستان تصریح کرد: این پروژه‎ها در سطح استان پراکنده هستند که شهرستان گنبدکاووس با داشتن 10 پروژه روستایی بیشترین تعداد پروژه گازرسانی را دارد.

وی اذعان داشت: سایر شهرستان‎های استان نیز به ترتیب رامیان با 4 پروژه، گالیکش و کلاله هر کدام سه پروژه و همچنین گرگان، آق‎قلا، گمیشان، مینودشت و مراوه‎تپه نیز هر کدام دو پروژه گازرسانی را در کارنامه طرح مهر ماندگار دارند.  

سنگدوینی با بیان اینکه پروژه‎های مهر ماندگار از برنامه‎های ویژه و بسیار بااهمیت دولت خدمتگزار است افزود: برای 30 پروژه مذکور اعتباری معادل 107 میلیارد و 350 میلیون ریال بودجه برآورد شده است.

وی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت تعداد 111 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 187 میلیارد و 600 میلیون ریال در برنامه افتتاح و یا کلنگ‎زنی این شرکت قرار دارد که در این ‌ارتباط‌ جمعیتی افزون بر 23 هزار نفر از نعمت گاز بهره‎مند خواهند شد.

مدیر عامل گاز گلستان در پایان افزود: شرکت گاز استان گلستان مفتخر است که توانسته در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هر سه روز یک روستا را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول