اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال

10‌ طرح عمرانی‌ خدماتی ‌در زرند بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 10‌ طرح مختلف مخابراتی، عمرانی‌، خدماتی ‌و کشاورزی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

10‌ طرح عمرانی‌ خدماتی ‌در زرند بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در سومین روز از هفته دولت ظهر امروز با سرمایه‌گذاری بالغ بر 15 میلیارد ریال 10‌ طرح مختلف مخابراتی، عمرانی‌، خدماتی ‌و کشاورزی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی پور‌رنجبر معاون فرماندار زرند در این ارتباط اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب یک دکل بی‌تی‌اس تلفن همراه در روستای علی‌آباد علیا با هزینه 3 میلیارد ریال‌، اجرای طرح هادی و آب‌نما در روستای احمد‌آباد با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال با اجرای 5 هزار متر مربع زیر‌سازی و آسفالت و 3 هزار و 700 متر پیاده‌رو‌سازی و جدول گذاری است.

وی افزود: همچنین افتتاح مترو اینترنت در مناطق خانوک‌، بهشت وحدت‌، سیریز‌، دشتخاک‌، ریحان‌شهر ‌و یزدان‌شهر با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال در مدت زمان شش ماه اجرا شده که حدود 50 هزار نفر از ساکنان مناطق یاد شده از 400 خدمات دولتی و غیر‌دولتی بهره‌مند می‌شوند.

پوررنجبر عنوان کرد: بهره‌برداری از طرح آبیاری تحت فشار در سطح 24 هکتار با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی و کمک بلا‌عوض 850 میلیون ریالی دولت از جمله طرح‌های افتتاح شده در شهرستان زرند است.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات احداث دومین گلخانه هیدرو پونیک با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی در منطقه بهشت وحدت آغاز شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول