اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

چند طرح عمرانی در کنگاور به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از هفته دولت چندین طرح عمرانی در شهرستان کنگاور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

چند طرح عمرانی در کنگاور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی در این زمینه گفت: تجهیز یکصد و شانزده هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان به سیستم‌های مکانیزه آبیاری از جمله طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت و برای تجهیز این زمین‌ها به سیستم‌های آبیاری زیر فشار که در قالب نوزده طرح انجام و به ایجاد بیست و هشت شغل جدید منجر شده، در مجموع بیش از پنج میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه شده است.

عزیزی گفت: در هفته دولت سال گذشته، یک‌هزار و هشتصد هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان کنگاور مجهز به سیستم‌های مکانیزه آبیاری بودند که این رقم در هفته دولت سال‌جاری با افزایش پنجاه درصدی، به 2 هزار و هفتصد هکتار بالغ شده است.

وی بیان داشت: امروز همچنین یک جایگاه سوخت CNG در شهرستان کنگاور به بهره‌برداری رسید، راه‌اندازی این جایگاه که چهارمین جایگاه سوخت CNG در کنگاور به‌شمار می‌رود، بیش از 10 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

فرماندار شهرستان کنگاور در مراسم افتتاح این جایگاه، از افتتاح پنجمین جایگاه CNG شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی تصریح کرد: جایگاه مزبور در ایستگاه شهید زنگنه در سه راهی نهاوند در حال احداث بوده و تاکنون قریب به شصت و پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عزیزی اظهار کرد: سالن نمایشگاه علوم قرآنی، دیگر پروژه بهره‌برداری شده امروز در شهرستان کنگاور بود، این سالن که به نام شهید بزرگوار (بهاء‌الدین محمدی عراقی) مزین شده، با دویست مترمربع زیربنا و اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون ریالی احداث شده که بیست و پنج درصد این مبلغ از اعتبارات ملی و مابقی از اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است.

فرماندار کنگاور در این‌باره گفت: از محل اعتبارات عمرانی ارشاد اسلامی، مبلغ پانصد میلیون ریال برای تجهیز این سالن در سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول