اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان خبر داد

آغاز مسابقات نخستین باشگاه رسمی تکواندو در خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان گفت: مسابقات نخستین باشگاه رسمی تکواندو طی روزهای آینده در شهرستان خدابنده آغاز می‎شود.

آغاز مسابقات نخستین باشگاه رسمی تکواندو در خدابنده

ابوالفضل خدایی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پنج تیم در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه پس از ماه مبارک رمضان ادامه مسابقات تکواندو در کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بانوان تکواندوکار زنجانی نیز در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه تیم شهید عطایی استان زنجان در ادامه مسابقات لیگ برتر در بخش آقایان حضور یافته است، تصریح کرد: تیم بانوان زنجان نیز در بخش بانوان شرکت کرده است.

وی به افتتاح مسابقات نخستین باشگاه رسمی تکواندو در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در سایر شهرستان‎ها نیز فعالیت‎های هیئت تکواندو برقرار است.

خدایی وضعیت تکواندو در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از تکواندوکاران استان زنجان در تیم‎ ملی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در خرداد ماه سال جاری تیم نوجوانان استان زنجان با حضور در مسابقات بین‎المللی اتریش موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد، ادامه داد: در این مسابقات یک هزار و 200 ورزشکار در قالب 120 تیم از 46 کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول