اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

نمایندگان شٱن نمایندگی را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نمایندگان با دوری از الفاظ زشت شآن نمایندگی را حفظ کنند.

نمایندگان شٱن نمایندگی را حفظ کنند

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد شدید از رفتار دور از شٱن یکی از نمایندگان رشت در توهین و اهانت به چهره‌های اصولگرا و این خبرگزاری، اظهار کرد: همکاران ما نوع الفاظی که به‌کار می‌برند در شٱن نمایندگی نیست و از اعتدال خارج است.

وی افزود: برخی‌ تهمت‌ها که همکاران ما به نیروهای ارزشی اصولگرا زدند جای تاسف است و برای احمدی‌نژاد متاسفم از اینکه در دوران ریاست جمهوری خود بدترین ضربه را به گیلان زده و تغییر استانداران بدون دلایل خاص جای تاسف دارد و این موضوع را از طریق تریبون مجلس بیان می‌کنم.

کوچکی‌نژاد خبرگزاری فارس را رسانه‌ای در خط ولایت فقیه دانست و ابراز کرد: روشنگری افکار عمومی یکی از مهم‌ترین رسالت این رسانه است که به خوبی این امر در استان انجام می‌شود.

به گزارش فارس، روز گذشته غلامعلی جعفرزاده به دلیل انعکاس اخبار چهره‌های اصولگرای گیلان در حمایت از استاندار، این رسانه را متهم به رانت‌خواری و تهدید کرده است.

وی همچنین مصاحبه شوندگان را «مهره‌های سوخته و بیکار و خانه‌نشین نامید که با استفاده از فضای سیاسی جامعه برای مطرح کردن خود هستند»

جعفرزاده، خبرگزاری فارس را تهدید کرد که: «با  آرام شدن فضا، مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به اصلاح افراد و رویه این خبرگزاری در گیلان اقدام کنند».

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان نیز شب گذشته در جمع نیروهای ارزشی و اصولگرایان گیلان تهدید جعفرزاده را محکوم کرد و گفت: مصاحبه چند نیروی اصولگرا به مزاج اصلاح‌طلبان خوش نیامد و دست به تهدید می‌زنند.

حسن کربلایی همچنین از برگزاری اجتماع اصولگرایان گیلان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول