اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی مازندران خبر داد

حضور نماینده ساری در لیگ برتر کبدی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور تیم ترافیک ساری در لیگ برتر کبدی سالنی قهرمانی مردان کشور خبر داد.

حضور نماینده ساری در لیگ برتر کبدی

خلیل‌الله انتظاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: سومین دوره مسابقات کبدی لیگ برتر سالنی کشور که با حضور هشت تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، تنها نماینده مازندران با آمادگی خوب به دیدار حریفان می‌رود.

وی افزود: این مسابقات که از 20 شهریور آغاز می‌شود، هشت تیم شرکت‌کننده در ارومیه و زنجان به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

انتظاری تصریح کرد: تیم ترافیک ساری به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات با تیم‌های سنندج، فردوسی جلین، کبودرآهنگ همدان، زنجان، پست بانک قم، ارومیه و شهرداری زهک سیستان و بلوچستان به صورت دوره‌ای رقابت می‌کند.

رئیس هیئت کبدی مازندران گفت: در هفته نخست این رقابت‌ها هشت تیم شرکت‌کننده  20 شهریور در ارومیه و روزهای سوم تا هفتم مهر ماه نیز در زنجان مسابقه می‌دهند.

این مسئول بیان داشت: در پایان این دو مسابقه دوره‌ای، چهار تیم برتر که بیشترین امتیازات را کسب کنند به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد.

انتظاری ترکیب تیم ترافیک ساری کاملا جوان و بومی عنوان کرد و ادامه داد: این تیم با جذب بازیکنان جوان می‌تواند از مدعیان باشد.

رئیس هیئت کبدی مازندران مسابقات کبدی لیگ برتر سالنی قهرمانی مردان کشور را حکم انتخابی تیم ملی خبر داد و اذعان داشت: این مسابقات که در حضور مسئولان و مربیان فدراسیون برگزار می‌شود، نفرات برتر و آماده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی در پایان در فعالیت خوب رشته ورزشی کبدی در سراسر استان خبر داد و متذکر شد: ورزش کبدی با کمک و تلاش مربیان و روسا هیئت‌ها رشد و توسعه‌ای خوبی در کشور داشته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول