اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

واگذاری 60 واحد مسکن مددجویی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: قرارداد واگذاری 60 واحد مسکن مددجویی از واحدهای مسکن مهر اهرم و مسکن خیرین مسکن‌ساز برای واگذاری به مددجویان به امضا رسیده است.

واگذاری 60 واحد مسکن مددجویی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب در آیین افتتاح دو واحد مسکن مددجویی ضمن تاکید بر حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه اظهار داشت: کمک به محرومین و مستضعفین جامعه اصول اسلامی و آرمان‌های انقلابی است که باید همواره در این مسیر گام برداشت.

وی افزود: با تمام تلاش برای خدمت‌رسانی و توانمندسازی محرومین شهرستان تلاش می‌کنیم تا با ایجاد اشتغال پایدار تامین معیشت برای این قشر از جامعه تسهیل شود.

جعفری‌نسب به تامین مسکن اقشار محروم در تنگستان نیز اشاره و اعلام کرد: در حال حاضر احداث 48 واحد مسکن محرومین در بخش دلوار و 24 واحد مسکن محرومین در بخش مرکزی شهرستان تنگستان برای اسکان مددجویان در حال ساخت است.

وی همچنین عنوان کرد: قرارداد واگذاری 60 واحد مسکن مددجویی شامل 25 واحد در سال گذشته و 35 واحد مسکونی در سال جاری از واحدهای مسکن مهر اهرم و مسکن خیرین مسکن‌ساز برای واگذاری به مددجویان به امضا رسیده است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: تاکنون 9 واحد مسکن مددجویی تکمیل و واگذار شده است.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت نیز دو واحد مسکن مددجویی با زیربنای 80 مترمربع و 320 میلیون ریال اعتبار به دو مددجوی تنگستانی واگذار شد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول