اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

طرح‌های عمرانی و خدماتی ساوجبلاغ افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: امروز و در چهارمین روز از هفته دولت طرح‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های عمرانی و خدماتی ساوجبلاغ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 146 طرح عمرانی در این شهرستان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل صنایع تبدیلی، راهسازی، گازرسانی، آب و خاک، آبرسانی به واحدهای مسکن مهر، واحدهای پرورش مرغ و ماهی، فضاهای ورزشی و برق رسانی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به این که با اجرای این طرح‌ها تحولات اساسی در این شهرستان به وجود خواهد آمد افزود: تلاش می‌شود تا با اجرای طرح‌های بزرگ و اساسی کمبودها و کاستی‌های موجود در این شهرستان برطرف شود و میزان خدمات رسانی به این شهرستان به استانداردهای لازم برسد.

وی تأکید کرد: هر چه بتوانیم میزان خدمات‌رسانی را در این شهرستان بیشتر کنیم می‌توانیم در مسیر ارتقای رضایتمندی مردم گام برداریم.

به گفته حدادی برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 940 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

حدادی در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب 50 غرفه ایجاد شده است.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: در این نمایشگاه  فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دولت در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاه دستاوردهای دولت از امروز در خیابان امام خمینی (ره) شهر هشتگرد ساوجبلاغ دایر شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول