اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیلم:

مستندسازی آثار شهدا با جدیت در دستور کار است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم گفت: مستندسازی و جمع‎آوری آثار شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جدیت در دستور کار است.

مستندسازی آثار شهدا با جدیت در دستور کار است

علی اکبری امشب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دیلم اظهار داشت: همچنین تکمیل و ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد مرکز فرهنگی در گلزار شهدای شهر امام حسن نیز بعنوان اولویت در دستور کار و در حال انجام است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به خدمات این نهاد در سطح شهرستان دیلم گفت: تاکنون در زمینه اشتغال خانواده‎های شاهد و ایثارگر صددرصد تلاش شده است که در همین راستا 18 نفر در سال گذشته مشغول به کار شده‎اند.

اکبری با اشاره به فعالیت‎های این اداره در راستای اهداف سازمانی تصریح کرد: جشن ساماندهی گلزار شهدای شهرستان دیلم تا پایان سال به همت مسئولین انجام خواهد گرفت.

وی در ارتباط با اشتغال خانواده‎های شاهد و ایثارگر اظهار داشت: تاکنون 20 مورد وام خوداشتغالی و 60 مورد وام مشاغل خانگی برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران پرداخت شده است.

اکبری یادآور شد:همچنین 143 میلیون ریال کمک هزینه دانشجویی برای فرزندان شاهد پرداخت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم تصریح کرد: 33 دانش‌آموز زیر پوشش طرح شاهد (شامل فرزندان جانبازان پنج درصد به بالا و آزادگان و شهدا هستند) که در این زمینه خدمات کمک هزینه مدرسه، دانشجویی و .... پرداخت می‎گردد.

وی بیان کرد: در سال گذشته 200 میلیون ریال هزینه درمان و برای 12 نفر وام مسکن نیز پرداخت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم گفت: صدور کارت درمانی برای خانواده‎های شاهد و ایثارگر از برنامه‎های آینده این نهاد در راستای خدمات به این عزیزان انجام می‎شود.

فرماندار دیلم نیز در این نشست گفت: امسال و با یاری مسئولین و دولت خدمتگزار بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار در راستای بهره‎برداری و کلنگ‌زنی پروژه‎های عمرانی صرف خواهد شد.

ماشاءلله احمدی با اشاره به خدمات دولت دهم در راستای گسترش خدمات عمرانی اظهار داشت: پنج درصد از نفت خام ذخیره کشور در شهرستان دیلم قرار دارد که با مطالعه و اجرای پروژه‎های نفتی و گاز شاهد اشتغال جوانان و نوجوانان این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: اطلاع‎رسانی و انعکاس اخبار و عملکرد ادارات و خدمات دستگاه‎های دولتی باید به نحو مطلوب از طریق خبرگزاری‎ها و سایت‎های خبری انجام گیرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول