اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا خرداد سال آینده

26 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان اسکو تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو از تحویل بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر این شهرستان تا خرداد سال آینده خبر داد.

26 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان اسکو تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، صفر آثری صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان‌شرقی که در شهر جدید سهند به منظور بررسی مشکلات این شهرک تشکیل شده بود، از تحویل بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر این شهرستان تا خرداد سال آینده خبر داد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تا پایان سال‌جاری بیش از 16 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل و مابقی نیز در سه ماهه اول سال آینده تکمیل و واگذار می‌شود.

آثری با اشاره به احداث ساختمان‌های بیش از 14 طبقه در شهر جدید سهند بر لزوم فراهم کردن امکانات آتش‌نشانی در این شهر تاکید کرد و گفت: لازم است در جهت تامین امنیت شهروندان نردبان هیدرولیکی مناسب با این ساختمان‌های بلند خریداری شده و در اختیار آتش‌نشانی این شهر قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش جمعیت در این شهر، بر لزوم ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر یک واحد درمانی دولتی و دو واحد خصوصی نسبت به انجام خدمات بهداشتی و درمانی در این شهر مشغول هستند که جوابگوی نیاز مردم نیست. 

در این جلسه چند تن از اهالی شهر جدید سهند مشکلات خود را به صورت مستقیم با استاندار مطرح کردند.

اکثر مشکلات و شکایات مطرح شده توسط مردم و نمایندگان آنها مربوط به مسکن مهر از قبیل سود بیشتر دوره مشارکت وام‌های مسکن مهر و پاسخگو نبودن شرکت‌های سازنده آنها در قبال برخی کم‌کاری‌ها و نواقص بود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول