اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار صورت گرفت

ارائه اطلاعات کامل از 2500 واحد مسکن مهر در استان قم

خبرگزاری فارس: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم اطلاعات کاملی از 2 هزار و 502 واحد مسکن مهر احداث شده در سطح استان را در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ارائه کرده است.

ارائه اطلاعات کامل از 2500 واحد مسکن مهر در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم مجموعه کاملی از اطلاعات مربوط به خدمات خود به ویژه احداث مسکن مهر را در غرفه خود در این نمایشگاه ارائه می‌کند.

تهیه و اجرای طرح‌های‌ هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، تملک، تفکیک و واگذاری زمین روستایی، تهیه طرح‌های ساماندهی فضا و سکونتگاه‌های روستایی و نیز تهیه و اجرای طرح‌های تفصیلی روستایی در کنار احداث مسکن اقشار کم درآمد جامعه از جمله وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که مجموعه کامل اطلاعات مربوط به این وظایف توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ارائه شده است.

معرفی واحدهای مختلف زیرمجموعه مانند انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قم که تاکنون موفق به احداث 1290 واحد مسکونی در سطح استان شده از دیگر بخش‌های این غرفه محسوب می‌شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تاکنون 186 طرح مطالعه در خصوص طرح ‌هادی و بازنگری آن برای روستاهای استان انجام داده و 300 پروژه طرح ‌هادی نیز در روستاهای قم اجرا کرده و اطلاعات و تصاویر مربوط به آن را در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار قرار می‌دهد.

تاکنون بیش از 13 هزار و 65 جلد سند املاک روستایی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم صادر شده و در کنار آن بیش از 6 هزار و 880 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در قم و شهرهای استان احداث شده که تصاویر و آمار و ارقام مربوط به این فعالیت‌ها نیز در غرفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم به چشم می‌خورد.

یکی از افتخارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم همکاری و همیاری در اجرای طرح مسکن مهر است به طوری که تاکنون 424 واحد در شهر کهک، 524 واحد در شهر سلفچگان، 90 واحد در شهر قنوات و 364 واحد در جعفریه توسط این سازمان احداث شده و در مجموع یک‌هزار و 402 واحد به صورت 99 ساله و یک‌هزار و 100 واحد به صورت خودمالک احداث شده است.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار می‌توانند اطلاعات جامعی در رابطه با مسکن مهر استان قم از غرفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم به دست آورند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول