اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه رقم خوردن نخستین برد در لیگ دوازدهم

این همان بردی بود که ذوب‌آهن نیاز داشت

خبرگزاری فارس: پیروزی برابر تراکتورسازی همان چیزی بود که تیم فوتبال ذوب‌آهن به آن نیاز مبرم داشت زیرا مشخص نبود که در صورت رقم خوردن نتیجه‌ای به غیر از برد، شاگردان رسول کربکندی چه وضعیتی را در آینده تجربه کنند.

این همان بردی بود که ذوب‌آهن نیاز داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بالاخره در هفته ششم لیگ برتر فوتبال همان اتفاقی که فوتبال‌دوستان اصفهانی انتظارش را داشتند، رخ داد و تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد نخستین برد خود در لیگ دوازدهم را به دست آورد.

ذوبی‌ها در پنج هفته گذشته پنج باخت متوالی را به دست آورده بودند و با قعرنشینی در جدول رده‌بندی بحرانی‌ترین شرایط خود در طول ادوار مختلف لیگ را پشت سر می‌گذاشتند.

روند ناکامی‌های ذوب‌آهن سبب شده بود تا بحث برکناری رسول کربکندی سرمربی این تیم نیز شدت بگیرد تا جایی که گزینه‌هایی نیز برای جانشینی وی مطرح شده بودند اما برد برابر تراکتورسازی در خوش موقع‌ترین زمان خود رخ داد تا برای مقطع کوتاهی نیز که شده سایه بحران از روی این تیم کنار رفته و آرامش در اردوگاه سبزپوشان اصفهانی حاکم شود.

هفته‌ها بود که هواداران ذوب‌آهن چشم انتظار برد این تیم بودند اما ذوبی‌ها توانایی بردن را نداشتند و در قعر جدول رده‌بندی جای خوش کرده بودند تا یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

تراکتورسازی حریف هفته ششم ذوبی‌ها، حریف ساده و دست بسته‌ای نبود که پیروزی برابر آن کار ساده‌ای باشد اما ذوب‌آهن به بردن نیاز مبرمی داشت و اهمیتی نداشت که حریف مقابلش چه تیمی است زیرا کادر فنی و بازیکنان همه به این مهم دست یافته بودند که این سه امتیاز از نان شب هم برایشان واجب‌تر است، سه امتیازی که مانع از برکناری کربکندی شد، کما اینکه در صورت شکست سبزپوشان این مربی با تجربه از مسئولیت خود به طور حتم استعفا می داد.

ذوب‌آهن در هفته ششم برد ارزشمندی را کسب کرد اما این تیم هنوز در رده هجدهم جای دارد و برای اینکه خطر سقوط را حس نکند، باید از همین هفته تفکر شکست را از خود دور کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول