اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

برد در برابر گهر بهترین فرصت برای ذوب‌آهن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی برابر گهر زاگرس بهترین فرصت را در اختیار دارد تا با برد در این بازی خود را از بحران خارج کند.

برد در برابر گهر بهترین فرصت برای ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن که در روزهای اخیر در شرایط بدی از لحاظ روحی و روانی به سر می‌برد این فرصت را در اختیار دارد تا با برد در برابر تیم تازه لیگ برتری شده گهر زاگرس دورود، خود را از این شرایط خارج کند و به ادامه رقابت‌های لیگ امیدوارتر شود.

ذوب‌آهن که در شرایط متفاوت با تیم همشهری خود سپاهان و در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد اگر بتواند در دیدار با تیم آواره گهر زاگرس که نمی‌تواند بازی‌های خود را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کند پیروز شود، می‌تواند تا حدودی خود را از بحران خارج کند.

باید منتظر ماند و دید آیا ذوب‌آهن توانایی انجام چنین کاری را با توجه به بحرانی که در آن گرفتار است دارد یا خیر.

اما در آن سوی میدان تیم فوتبال گهر زاگرس قرار دارد که با توجه به اینکه می‌بایستی در خانه خود و در ورزشگاه خانگی‌اش از تیم‌های میهمان پذیرایی می‌کرد مجبور است در ورزشگاه انقلاب کرج از میهمانان خود و تیم فوتبال ذوب‌آهن پذیرایی کند و با این شرایط و با توجه به اینکه گهر نمی‌تواند در این بازی یک میزبان واقعی باشد شاگردان کربکندی برای اینکه از بحران خارج شوند محکوم به برد در این دیدار هستند.

اما نکته جالب توجه در بازی تیم‌های ذوب‌آهن و گهر زاگرس این است که تیم اصفهانی می‌بایستی در ورزشگاه انقلاب کرج به میدان برود در صورتی که این تیم نیز می‌توانست مانند تیم پرسپولیس که با وجود میهمان بودن بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد، بازی را به ورزشگاه فولادشهر بکشاند.

در این میان باز هم می‌توان به نگاه جانبدارانه مسئولان فدراسیون به تیم‌های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد چرا که برای کمک به این دو تیم سرخابی پایتخت مسئله نبود امنیت و شرایط نامناسب ورزشگاه انقلاب کرج را پیش کشید و بازی تیم‌های پرسپولیس و گهر را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

اتفاقی که به طور حتم در مورد میزبانی دیدار تیم‌های استقلال و گهر هم می‌افتد و فدراسیونی‌ها باز هم میزبانی گهر را در بازی دو تیم گهر و استقلال و در شرایطی که استقلال میهمان باشد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول