اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

سرمربی ذوب‌آهن استعفا دهد

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در صورتی‌ که در بازی با تراکتور هم نتوانیم نتیجه بگیریم بهتر است که سرمربی ذوب‌آهن استعفا دهد.

سرمربی ذوب‌آهن استعفا دهد

حسن استکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: این روال یک تیم در تمام دنیا است که اگر یک سرمربی نتواند نتیجه بگیرد، باید استعفا دهد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در بازی با تراکتور تیم فوتبال ذوب‌آهن نتیجه بگیرد اما اگر در بازی با تیم تبریزی هم ذوب‌آهن نتواند نتیجه بگیرد کاندیدای نخست سقوط به لیگ دسته اول هستیم و با این شرایط جمع کردن تیم کار بسیار سختی می‌شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در صورت عدم نتیجه‌گیری در بازی بعدی به اعتقاد من دیگر نمی‌شود به کادر فنی فرصت داد و تغییر سرمربی یک روال عادی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط مالی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: روز نخست که مسئولان تیم قصد داشتند تیم را برای فصل جدید آماده کنند به هر حال بودجه‌ای در اختیار داشتند و به هیچ عنوان نمی‌توانند ادعا کنند هیچ پولی در اختیار ندارند.

استکی اضافه کرد: اگر مسئولان تیم پول نداشتند چرا تیم را تشکیل دادند، در صورتی‌ که مانند برخی از تیم‌های لیگ برتری می‌توانستند تیم‌ را با استفاده از بازیکنان جوان راهی رقابت‌های لیگ کنند.

وی گفت: انتظار داریم که این تیم در بازی‌های آینده خود نتیجه بگیرد اما در صورت عدم نتیجه‌گیری بهتر است که مسئولان تیم خودشان استعفا بدهند.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول