اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

عده‌ای نمی‌خواهند ذوب‌آهن نتیجه بگیرد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه عده‌ای نمی‌خواهند ذوب‌آهن نتیجه بگیرد، گفت: مسئولان ذوب‌آهن که شادی را از مرد اصفهان گرفته‌اند باید روزی جوابگو باشند.

عده‌ای نمی‌خواهند ذوب‌آهن نتیجه بگیرد

فرشید طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: من به واقع از ته دل برای نتایج کسب شده تیم ذوب‌آهن ناراحت می‌شوم، تیمی که نایب قهرمان آسیا شده به هیچ عنوان نباید به این حال و روز بیفتد زیرا این تیم از نظر مهره‌ای یک از بهترین تیم‌های ایران است.

وی با اشاره به مشکلات مالی ذوب‌آهن افزود: گناه کردن تنها این نیست که حق کسی را بخوریم یا از دیوار کسی بالا برویم، کسانی که نیز موجب شدند شادی را از مردم اصفهان و هواداران این تیم بگیرند باید روزی جوابگو باشند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: این وضعیت، حق تیمی که توانسته الهلال را شکست دهد و افتخارات خوبی برای ایران بیاورد نیست و نباید با این تیم این‌گونه برخورد شود.

وی اضافه کرد: من از برد سپاهان بسیار خوشحالم، اما به واقع برای تیم ذوب‌آهن نیز ناراحتم مشکل این تیم تنها مسائل مالی نیست و مشکل در جای دیگر است.

طالبی تصریح کرد: ما هنوز 60 درصد از پول خود را از این باشگاه طلبکاریم، از نظر فنی این تیم بسیار خوب است، اما عده‌ای در این تیم هستند که نمی‌خواهند نتیجه بگیرد.

وی افزود: به دلیل یکسری از مسائل و برای تشکر از خدا پس از به ثمر رسیدن گل توسط سپاهان شادی کردیم، اما به هیچ عنوان این شادی از روی تنفر نیست، ما به هر موفقیتی در فوتبال رسیده‌ایم از صدقه سر همین ذوب‌آهن است و علی احمدی هم که خوشحالی کرد تیم فوتبال ذوب‌آهن را از صمیم قلب دوست دارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: یک سری حق خوری‌ها و ظلم‌هایی در حق بازیکنان ذوب‌آهن شده که مسئولان باید جوابگو باشند شاید بتوان مردم را در رسانه‌ها گول زد، اما به هیچ عنوان نمی‌شود خدا را گول زد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول