اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 175میلیارد تومانی

222 پروژه در اهواز به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از افتتاح و بهره‌برداری 222 پروژه با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

222 پروژه در اهواز به بهره‌برداری می‌رسد

عبدالعزیز فدعمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز این پروژه‌ها را شامل عمران شهری و روستایی، از بهره‌برداری فضاهای آموزشی و ورزشی، افتتاح جایگاه‌های عرضه سوخت، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و توسعه شبکه مخابراتی عنوان کرد.

به گفته فدعمی، در هفته دولت امسال از چهار پروژه آموزشی بهره‌برداری می‌شود که از جمله آن‌ها دو باب مدرسه روستایی و 90 کلاس درس در قالب طرح آغاز پایه ششم ابتدایی هستند.

وی افزود: همچنین از مجموعه فرهنگی‌ام الطمیر و کتابخانه عمومی گلستان در این هفته بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار اهواز به بهره‌برداری از 22 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل توسعه و ساماندهی شبکه برق روستاهای حمیدیه، جاده ماهشهر و مسیر کمربندی اهواز ـ اندیمشک، برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر و زیباسازی شبکه‌های روستایی و معابر ورودی شهر است.

فدعمی توسعه 24 کیلومتری شبکه گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی و حمیدیه با صرف 24 میلیاردریال، 59 پروژه توسعه شبکه و خطوط مخابراتی با 185 میلیارد ریال اعتبار، دو پروژه آبرسانی روستایی، اجرای 17 طرح روستایی و پنج پروژه آب و فاضلاب شهری و 100 کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستای را طرح‌هایی عنوان کرد که در زمینه عمران و خدمات رسانی در مناطق شهری و روستایی در طول هفته دولت افتتاح می‌شوند.

نماینده دولت در شهرستان اهواز در ادامه پروژه‌های شهری را یادآور شد و گفت: در این هفته 20 پروژه شهرداری اهواز با صرف 107 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند که از جمله آن‌ها زیرسازی و آسفالت معابر، احداث 9 زمین ورزشی، احداث پارک محله‌ای و بهره‌برداری از پل روگذر علوی است.

وی بهره‌برداری از هفت طرح تولیدی و خدمات درمانی در بخش تعاون، سه طرح تولیدی در حوزه صنایع، بهسازی فرودگاه اهواز، 16 طرح توسعه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی را از جمله سایر پروژه‌های افتتاحی در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول