اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

خدمات دولت نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات و فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای کشور در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف است.

خدمات دولت نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از اقامه نماز جمعه امروز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هر دولتی به سهم خود دارای ایرادات و اشکالاتی است و این دولت نیز از این امر مستثنی نیست و در حالی که نقایصی دارد اما تلاش همه کارگزاران این دولت خدمت به مردم و افزایش اقتدار کشور است و در این راستا خدمات و فعالیت‌های بسیاری ارائه داده‌اند.

وی با تقدیر از خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم، افزود: دولت نهم و دهم از همان ابتدا با آرمان بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد و تاکنون در این مسیر استوار و ثابت قدم بوده است.

عنابستانی ادامه داد: این دولت عدالت‌محور استوار و پایدار در مسیری که حکیم فرزانه انقلاب برای آن ترسیم کرده است در حرکت بوده و تا دقایق پایانی مدت خدمت خود در مسیر درخشان ولایت و تبعیت بی چون و چرای از آن حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش و مقایسه این دولت با دولت‌های دیگر به معنای نفی تلاش و خدمات دولتمردان گذشته نیست، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه دولت‌ها تلاش خود را به کار گرفته و به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند اما ارائه این گزارش‌ها برای نشان دادن ظرفیت‌های بالای نظام و کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به آمار و ارقام مربوط به عملکرد دولت نهم و دهم، تصریح کرد: با بررسی این آمار و ارقام می‌توان با قطعیت این نکته را به اثبات رساند که خدماتی که در این دولت به مردم ارائه شده بی‌نظیر است به گونه‌ای که شاهد تحولات بسیار خوبی در این دوران در بخش‌های مختلف هستیم.

عنابستانی افزود: چهارمحال و بختیاری در دوران دولت نهم و دهم در ظرفیت‌های مختلفی چون آب، صنایع تبدیلی، گردشگری، صنایع بزرگ، کشاورزی و باغداری از تحولات چشمگیری برخوردار شد که این امر در رشد و آبادانی استان نقش به سزایی داشته است.

وی، توسعه زیرساخت‌های استان را از مهمترین خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: توسعه راه‌ها، ایجاد زیرساخت‌هایی چون برق، آب و گاز از مهم‌ترین خدماتی است که مردم استان در دوران دولت نهم و دهم از آن بهره‌مند شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه بخش آموزش عالی این استان، تصریح کرد: در طول دوران دولت نهم و دهم دانشگاه‌های استان به 20 مرکز افزایش و ظرفیت دانشگاه‌ها به دو برابر ارتقا پیدا کرد و بنیاد علمی نخبگان، مرکز رشد فناوری‌های استان و پارک علم و صنعت در همین راستا راه‌اندازی شد.

عنابستانی رشد و توسعه صنعتی استان را از مهمترین خدمات دولت عدالت‌محور در این استان دانست و ادامه داد: در طول خدمت هفت ساله دولت‌های نهم و دهم پروژه‌های بزرگ صنعتی از جمله کارخانه سیمان شهرکرد، ورق گالوانیزه، سد و نیروگاه کارون 4،  مجتمع فولاد استان، منطقه ویژه اقتصادی، فاز دوم کارخانه سیمان، سیمان لردگان و پتروشیمی بروجن و لردگان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهارمحال و بختیاری در تولید ماهی‌های سردآبی در کشور دارای مقام اول است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالانه 16 هزار و 200 تن ماهی سردآبی در استان تولید می‌شود این در حالی است که در سال 84 تنها 4 هزار و 600 تن ماهی تولید می‌شد.

عنابستانی اظهار داشت: توسعه بخش بهداشت و درمان، توسعه ورزش، افزایش ارزش صادرات کالا، رشد و توسعه کشاورزی و باغداری، تحول در فضاهای آموزشی از دیگر فعالیت‌ها و خدمات دولت عدالت‌محور در این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ارتقای شاخص‌های فرهنگ و هنر را از دیگر خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: افزایش مجتمع‌های فرهنگی هنری ازچهار باب به 10 باب، ارتقای کمی و کیفی نشریات استان از هفت نشریه به 42 نشریه و افزایش تعداد آموزشگاه‌های هنری به 16 آموزشگاه تنها بخشی از این خدمات است.

عنابستانی همچنین از بهره‌برداری 220 پروژه در هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 650 میلیارد ریال در این استان اجرا و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول