اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

20 طرح شاخص در شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه گفت: به مناسبت هفته دولت 20 طرح شاخص در شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد.

20 طرح شاخص در شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حبیب‌الله معتمدی سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه مبارکه با اشاره به خدمات دولت‌های نهم و دهم این دوران را دورانی ممتاز و برجسته در خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم دانست و اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های مهم در خدمت به مردم دارا بودن ظرفیت معقول و عقلانی مدیریت، نظم و انسجام برنامه مدیریت است.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پر کاری دولت را دلیلی بر این فعالیت‌ها عنوان کرد.

فرماندار مبارکه در ادامه با اشاره به 55 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سال 91 شهرستان مبارکه، تعداد پروژه‌های شاخص را 20 طرح اعلام و اظهار کرد: مهم‌ترین این طرح‌ها، پروژه کنارگذر غرب، فاضلاب پنج شهر شهرستان، آغاز عملیات مترو از مقطع فولاد مبارکه، چهار بانده سیمان سپاهان، طرح‌های حمل و نقل، اجرای مسکن مهر و تکمیل جاده‌های بروجن و شهرضا است.

وی با اشاره به اتمام تونل خدنگستان افزود: طی هفته آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و با جاری شدن آب در زاینده‌رود سفره‌های آب زیرزمینی تقویت، درختان حاشیه‌ای آبیاری و روحیه نشاط نزد شهروندان ایجاد می‌شود.

معتمدی از تعامل خوب با مدیریت فولاد مبارکه و امضای تفاهم‌نامه بین فرمانداری و فولاد مبنی بر پرداخت هزینه‌های فاضلاب خبر داد و بیان کرد: از مردم خوب و فهیم که در همکاری با فرمانداری سبب کسب رتبه دوم خدمات‌رسانی در بین تمامی شهرستان‌های استان اصفهان از سوی وزارت کشور شدند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول