اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا:

سیاه‌نمایی‌ها از افتتاح پایانه شرق شهرضا جلوگیری کرده است

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: پایانه مسافربری شرق شهرضا به دلیل برخی بازی‌های سیاسی تاکنون افتتاح نشده است.

سیاه‌نمایی‌ها از افتتاح پایانه شرق شهرضا جلوگیری کرده است

شهریار خان‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ورود یک سری بازی‌های سیاسی و به خطر افتادن منافع برخی افراد مانع افتتاح پایانه مسافربری شرق شهرضا شده است.

وی ادامه داد: برخلاف برخی صحبت‌ها از سوی افراد مختلف، مکان فعلی پایانه شرق بهترین نقطه در شهر شهرضا برای راه‌اندازی پایانه مسافربری به شمار می‌رود.

شهردار شهرضا با اشاره به لزوم قرار گرفتن پایانه‌های مسافربری در نقاط مرکزی شهر افزود: ساختمان پایانه شرق در فضایی به وسعت چهار هکتار احداث شده است و عملیات احداث آن از پانزده سال قبل آغاز شده است.

وی با تشریح مراحل احداث این پایانه در سال گذشته بیان کرد: طی سال گذشته ده‌ها خبر از وضعیت پیشرفت این طرح در مطبوعات و خبرگزاری‌ها منتشر شد و زمان افتتاح این طرح به طور گسترده اطلاع‌رسانی شد.

خان‌احمدی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها در مرحله افتتاح این طرح عظیم گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته مقرر شده بود که در 15 بهمن‌ماه سال گذشته این طرح مورد افتتاح قرار گیرد که در آخرین لحظات به دلیل فضای انتخاباتی جامعه و مطرح شدن برخی ایرادات جزئی از سوی مسئولان این مهم به سال جدید موکول شد.

وی با اشاره به سابقه پانزده ساله‌ احداث پایانه شرق افزود: در حالی که از اواخر دهه 70 بحث لزوم احداث این مجموعه عظیم در شهرضا مطرح شده است و جانمایی آن انجام گرفته است، اما طی این سال‌ها هیچ گونه اعتراضی به مکان این پروژه از سوی مسئولان مختلف مطرح نشده است.

شهردار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمهیدات شهرداری شهرضا برای استقرار شرکت‌های مسافربری در پایانه شرق اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، مقرر شده بود که شرکت‌های مسافربری به مدت چهار ماه به صورت رایگان در پایانه مستقر شوند و هم‌چنین در راستای دفاع از حقوق شرکت‌های مسافربری در سطح تمامی میادین شهر و با هزینه شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی مستقر شود.

وی با اشاره به وجود ترافیک سنگین و طاقت‌فرسای میدان شهدا، چهارراه صاحب‌الزمان (عج) و میدان آیت‌الله طالقانی (ره) شهرضا ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین امتیازات راه‌اندازی پایانه شرق شهرضا حذف ترافیک سنگین از این مناطق است، در حالی که لزوم تایید این طرح از سوی شورای ترافیک استان مطرح شده است.

خان‌احمدی در ادامه با اشاره به هزینه‌های نگه‌داری و محافظت از ساختمان و محوطه پایانه ادامه داد: در حال حاضر سه نگهبان در راستای محافظت از فضای ساختمانی و تأسیسات این مجموعه به کار گرفته شده‌اند و هزینه‌های بسیاری نیز در زمینه انشعابات این پایانه به شهرداری تحمیل شده است.

وی اضافه کرد: در حالی که پس از 15 سال انتظار و با هزینه چندین میلیاردی پایانه شرق به مرحله افتتاح رسیده است، بی‌تفاوتی برخی افراد در زمینه عدم راه‌اندازی این پایانه جای بسی تعجب است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول