اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

اتحاد بین دولت و مردم تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: برای خنثی‌کردن توطئه دشمنان باید اتحاد بین مردم و دولت تقویت شود.

اتحاد بین دولت و مردم تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید محمد فخری  ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دولت دهم با استفاده از ارزشهای اسلامی در خدمت به مردم کوتاهی نکرده است.

وی با  بیان اینکه دولت با استفاده از ارزشهای اسلامی اهداف خود را پیش برده است، تصریح کرد: دولت دهم با بهره‌گیری از ارزشهای الهی و اسلامی محرومیت را از چهره نقاط دور افتاده زدوده است.

فخری با اشاره به سفرهای هیئت دولت به مناطق محروم، افزود: این سفرها گام بزرگی در راستای شناسایی و رفع مشکلات نقاط محروم کشور برداشته است.

وی با بیان اینکه دولت دهم نمونه بارز یک دولت خدمتگذار است، خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت و صادقانه از وظایف دولت خدمتگزار است که دولت دهم به این امر به خوبی عمل کرده است.

فخری با اشاره به توطئه دشمنان نظام ، گفت: دشمنان در تلاش هستند دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را به ویژه در سالهای اخیر کمرنگ جلوه دهند ولی مردم ایران در این راستا با هوشیاری کامل عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اعطای به موقع زکات، اظهار داشت: در صورت پرداخت به موقع زکات شاهد کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه خواهیم شد. پرداخت زکات سبب برقراری عدالت در جامعه و رفع فقر و پاک‌شدن اموال می‌شود.

فخری با تاکید بر به جا آوردن این وظیفه، تصریح کرد: لازم است تا مسلمانان در این زمینه اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول