اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس استان قزوین:

محور‌های مواصلاتی قزوین همچنان پر تردد است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس استان قزوین گفت: محور‌های مواصلاتی استان قزوین همچنان پر تردد هستند.

محور‌های مواصلاتی قزوین همچنان پر تردد است

بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که محور‌های مواصلاتی استان قزوین تا پایان شهریور به خصوص جاده‌های منتهی به شمال کشور پر تردد باشند.

وی افزود: وضعیت فعلی محور‌های مواصلاتی استان قزوین پرتردد است و محور‌های مواصلاتی منتهی به شمال کشور دارای ترافیک نیمه سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی رانندگان عامل به وجود آمدن بسیاری از حوادث رانندگی روز‌های بعد از ماه مبارک رمضان است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که به هنگام رانندگی به جلو توجه زیادی داشته باشند و از رانندگی به هنگام خستگی و خواب آلودگی جلوگیری کنند.

زینلی بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود که تا حد ممکن از تردد در شب خودداری کنند و ساعات رانندگی خود را طوری تنظیم کنند که از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب باشد.

وی تأکید کرد: رانندگان باید در دو ساعت رانندگی در محور‌های مواصلاتی زمانی را برای استراحت خود بگذارند و از توقف بیجا و غیر ضروری در لاین اضطرار خودداری کنند و برای استراحت خودروی خود را به پارکینگ منتقل کنند.

جانشین رئیس پلیس استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از تصادفات مرگ بار به علت سرعت غیر مجاز است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود به هنگام رانندگی با سرعت مجاز حرکت کنند.

زینلی در خاتمه خطاب به مسافران نوروزی گفت: به هنگام رانندگی در محور‌های مواصلاتی فاصله‌ طولی خود را با خودروی جلویی حفظ کنند تا دچار سانحه نشوند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول