اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر آبپخش صورت گرفت

ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان در 8 فاز

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان در 8 فاز در محور آبپخش انجام می‌شود.

ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان در 8 فاز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: استفاده از تمام توان و پتانسیل به منظور رفع نیازهای عمرانی و پیشرفت شهری یکی از رویکردها و اولویت‌های اساسی شهرداری آبپخش است و در تمامی امور در این مسیر گام برداشته‌ایم.

شهردار آبپخش مردم‌مداری را یکی از اصول مدیریتی شهرداری آبپخش دانست و عنوان کرد: در نظام اسلامی مردم سرور و ولی‌نعمت مسئولان هستند و به همین لحاظ مسئولان باید تمام توجه خود را به خواسته‌های مردمی معطوف دارند و برای رفع آنها تلاش کنند.

موسوی بیان داشت: از نخستین‌ روزهای تصدی منصب شهرداری آبپخش به منظور توجه به جایگاه مردم تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تعیین و تمامی پرسنل شهرداری را ملزم به توجه به این اصل کردم و هم‌اکنون تمامی مراجعین از وضعیت شهرداری رضایت کامل دارند.

وی با تشکر از مردم آبپخش به خاطر همکاری با مجموعه شهرداری در اجرای پروژه خیابان انقلاب خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال مالی جاری است و به دلیل برخی از مشکلاتی که شاهد بوده‌ایم شاهد طولانی‌ شدن زمان اجرای طرح بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب تاخیر در اجرای این طرح شده خرابی ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌سازی شهرداری آبپخش بوده و هم‌اکنون به دلیل تسریع در اجرای طرح شاهد اجاره برخی ماشین‌آلات توسط شهرداری آبپخش بوده‌ایم.

شهردار آبپخش تصریح کرد: با توجه به شرایط اجرای طرح و قرار داشتن در محوطه شهری که از بیشترین تردد برخوردار است، مدت اجرای طرح مدتی معقول است و تاخیری که در اجرای این طرح رخ داده تاخیری معقول است.

موسوی یادآور شد: برنامه‌ریزی به منظور تسریع در روند اجرای پروژه در دستور کار ما قرار دارد و با تلاش شبانه‌روزی گروه عمرانی راه‌سازی آبپخش تا آخر هفته جاری شاهد اتمام فاز اول این طرح خواهیم بود.

وی بیان کرد: محور مواصلاتی استان‌های جنوبی با عرض 18 متر در 8 قطعه 200 متری در دست ساماندهی و اجراست که فاز اول این طرح در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها سایر قطعات این پروژه نیز تا نیمه نخست امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول