اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری

80 سایت تلفن همراه در محورهای مواصلاتی نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال 80 سایت تلفن همراه در محورهای مواصلاتی و جاده‌های اصلی این استان نصب و راه‌اندازی شد.

80 سایت تلفن همراه در محورهای مواصلاتی نصب شد

علیرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پوشش تلفن همراه این استان در شهرها و جاده‌های اصلی با نصب و راه‌اندازی 80 سایت BTC در سطح شهرها و جاده‌های اصلی این استان راه‌اندازی و تکمیل شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این تعداد سایت ظرفیت مرکز ارتباطات سیار استان از 500 هزار به 700 هزار شماره افزایش یافته است.

فتحی ادامه داد: اجرای پروژه‌های فیبر نوری، اجرای طرح پوشش تلفن همراه، ارتباط‌‌ رسانی به مجتمع‌های مسکونی مهر در استان، افزایش ظرفیت خطوط اینترنت پر سرعت از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت در سه ماهه نخست امسال بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این شرکت، گفت: به زودی 6 هزار و 500 پورت جدید ADSL در این استان راه‌اندازی می‌‎شود.

وی از واگذاری 272 خط تلفن همراه در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر با تلاش مجموعه همکاران این شرکت روزانه 24 خط تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری واگذار می‎شود.

فتحی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال گذشته، گفت: ایجاد و راه‌اندازی هر هفته 3.6 کیلومتر فیبرنوری، ایجاد یک دفتر پیشخوان دولت الکترونیک در مدت زمانی 26 روز، نصب و راه‌اندازی یک ایستگاه تلفن همراه در فاصله 10 روز، نصب و راه‌اندازی مرکز دیتا و اینترنت هر سه ماه یک‌بار و راه‌اندازی هر ماه 183 خط شبکه اینترنت از جمله این اقدامات به‌شمار می‎رود.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول