اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

نمره قبولی رهبری خستگی را از تن دولتمردان درآورد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: نمره قبولی رهبری خستگی را از تن دولتمردان درآورد.

نمره قبولی رهبری خستگی را از تن دولتمردان درآورد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه پنجشنبه در بازدید مسئولان کنگان از خانواده شهدا اظهار داشت: دولت خدمتگزار خدمات فراوانی به منظور رفع نیازهای مردم و توسعه میهن اسلامی انجام داده که مردم نتایج آن را به طور ملموس درک می‌کنند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که در اختیار مسئولان قرار دارد و تمامی مدیران باید از فرصت این هفته برای انعکاس خدمات دولت خدمتگزار به مردم ایران اسلامی است و مسئولان باید تمام توان خود را برای معرفی خدمات به‌کار گیرند.

یزدان‌شناس بیان داشت: تجلیل از خدمات شهدا از برنامه‌های ارزشمندی است که در هفته دولت باید در رأس فعالیت تمامی مسئولان قرار داشته باشد و باید توجه داشته باشیم اینکه امروز در جامعه‌ای امن و مناسب در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا است.

وی اضافه کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن مسئولین دارند، لذا مسئولین باید با تمام وجود در راستای خدمتگزاری به مردم و کسب رضایت آحاد جامعه تلاش و فعالیت کنند.

این مسئول به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از خدمات دولت رضایت داشته و در زمینه‌های مختلف به دولت نمره قبولی داده و این نشان از تاثیرگذاری بالای خدمات دولت در رفع نیازهای ایران اسلامی و مردم است.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: نمره قبولی رهبر معظم انقلاب خستگی فعالیت و خدمات جهادی دولت عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد را از تن تمامی مسئولان بیرون آورد و ایشان را برای تلاش مضاعف و خدمات بیش از پیش به آحاد جامعه اسلامی در سال پایانی عمر دولت خدمتگزار آماده کرد.

یزدان‌شناس افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران شهرستان کنگان در هفته دولت 56 پروژه عمرانی با 510 میلیارد ریال اعتبار به صورت مصداقی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تا پیش از این دولت در شهرستان کنگان، تنها 20 درصد از معابر شهرستان کنگان آسفالت بودند که با نگاه ویژه به این امر و با توجه به هجوم بی‌سابقه و انفجار جمعیت در شهرستان کنگان و همچنین توسعه شهرها می‌توان به جرأت آمار 80 درصدی از آسفالت شدن معابر در این شهرستان ارائه داد.

فرماندار کنگان گفت: در طول سال جاری پروژه‌های زیادی برای افتتاح و بهره‌برداری خواهیم داشت و به عبارتی در بیشتر روزهای سال شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول