اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

مسیر پیشرفت استان از جاده جذب سرمایه‌گذار می‌گذرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: مسیر پیشرفت استان فقط از جاده جذب سرمایه‌گذار می‌گذرد.

مسیر پیشرفت استان از جاده جذب سرمایه‌گذار می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا قلندر در جلسه هم‌اندیشی پیرامون احداث بازار بین‌المللی پردیسان که با حضور مسئولان استان برگزار شد با اشاره به اینکه وضعیت فعلی قم با چند سال پیش قابل مقایسه نیست اظهار کرد: امروز با توجه به پیشرفت‌های عمرانی باید برای تثبیت موقعیت و رشد کیفی استان، سرمایه‌گذار جذب شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه پیشرفت وضعیت شهری قم، جذب سرمایه‌گذار است تصریح کرد: ریسک‌پذیری مدیران در بخش بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های مرکزی موجب تحول خراسان رضوی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه قم با توجه به وجود کریمه اهل بیت(ع) جایگاه ویژه‌ای دارد خاطر نشان کرد: حضور زائرین در استان موجب جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف شهر برای استفاده از ظرفیت زائر می‌شود.

قلندر با تاکید بر اینکه تصویب احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در کمیسیون ماده 5 موجب ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه‌گذار و شکوفایی استان است اضافه کرد: جمعیت شهرک پردیسان در آینده‌ای نزدیک به حدود 300 هزار نفر خواهد رسید و ایجاد بازار بزرگ شهر در این منطقه موجب رشد و آبادانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر توسعه حمل و نقلی پردیسان ارتقا نداشته باشد تبدیل به معضل بزرگی خواهد شد، تصریح کرد: باید راه‌های دسترسی به شهرک پردیسان هموار شود تا مردم برای حضور در پروژه‌های عظیمی همچون بازار بزرگ شهر دچار مشکل حمل و نقلی نباشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد جذب سرمایه‌گذار در مناطق دیگر استان در جهت توسعه و آبادانی باشیم، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها توسط دولت کمک مناسبی برای افزایش جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

قلندر تصریح کرد: بخش خصوصی توان دارد مجتمع‌های تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در مناطق مختلف ایجاد کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول