اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

عملیات احداث ورزشگاه 10 هزار نفری میناب آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب هرمزگان از کلنگ‌زنی ورزشگاه 10 هزار نفری خلیج فارس در طول هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

عملیات احداث ورزشگاه 10 هزار نفری میناب آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده در آئین بهره‌برداری از نمایشگاه ویژه هفته دولت در میناب از ولایت و توفیق خدمت در نظام اسلامی به عنوان دو نعمت بزرگ الهی یاد کرد و اظهار داشت: ملت ایران باید از خداوند به پاس این نعمات شاکر باشند.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی است که مردم نسبت به عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای دولتی اطلاعات کافی کسب کنند.

خدادادزاده افزود: در طول 33 سال از انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات خوب و قابل ذکری توسط هر یک از دولت‌ها انجام شده که با مقایسه اوضاع شهر و روستا نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارائه شده ستودنی است.

فرماندار میناب بیان داشت: علی‌رغم عداوت و دشمنی‌های کینه توزان و معاندان، اکنون نظام اسلامی توان استکبار و ایادی ظلم و ستم را به تحلیل برده و به خاری در چشم دشمنان اسلام تبدیل شده است.

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر این که موجب ایجاد موج بیداری اسلامی در جهان شد اکنون نقش آن را در اقصی نقاط جهان پر رنگ‌تر کرده است.

خدادادزاده افزود: در روز جهانی قدس سرنوشت سوریه به فلسطین گره خورد و ملت آزاده جهان فریاد حمایت از آن را سر داد.

وی با بیان برخی شاخص‌های دولت‌های نهم و دهم نسبت به دیگر دولت‌ها، افزود: دولت‌های نهم و دهم با مدیریت ارزشی زمینه دسترسی آسان مردم به دولت‌مردان را بیش از پیش فراهم کرد.

 

این مسئول از سفرهای استانی به عنوان یکی از ابتکارات ویژه دولت‌های نهم و دهم یاد کرد و گفت: سهمیه‌بندی بنزین از دیگر اقدامات موثر این دولت است که شکست تحریم‌های همه جانبه علیه ایران را به ارمغان آورد و کشور را از وابستگی به بنزین و واردات آن بی نیاز کرد.

فرماندار میناب بیان کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها که بسیاری از کارشناسان به دنبال آن بودند تا اجرای آن را به نام خود ثبت کنند از دیگر اقدامات شایسته دولت احمدی‌نژاد است.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت نهم و در ادامه آن دولت دهم فعالیت‌های عمرانی کشور شتاب چشمگیری پیدا کرد و کشور ایران به کارگاهی برای سازندگی در بخش‌های مختلف تبدیل شد و همه روزه شاهد افتتاح پروژه‌های گوناگون هستیم.

خدادادزاده در ادامه افزود: افزایش سرانه فضاهای ورزشی با احداث سالن‌های چند منظوره در بخش‌ها و روستاها از دیگر موارد قابل ذکر در دو دولت نهم و دهم است.

این مسئول عنوان کرد: استفاده از نقد و نظر کارشناسان در حوزه‌های گوناگون و تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کمتر توسعه یافته از خصوصیات بارز و منحصر به دولت‌های نهم و دهم است.

فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به "برکات" سفرهای هئیت دولت به استان‌ها، گفت: در راستای توسعه و رونق هر چه بیشتر ورزش، ورزشگاه 10 هزار نفری خلیج فارس در هفته دولت امسال کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول هفته دولت 74 پروژه با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 62 میلیون ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار میناب اضافه کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اداره کل نوسازی مدارس با 14 میلیارد و 155 میلیون ریال، ورزش و جوانان با 11 میلیارد و 394 میلیون ریال و برق با 10 میلیارد و 655 میلیون ریال از نظر اعتبارات به ترتیب دستگاه‌های برتر هستند.

این مسئول ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان با 9 پروژه، نوسازی مدارس و برق هر کدام با شش پروژه و ورزش و جوانان با چهار پروژه از نظر تعداد پروژه از دستگاه‌های برتر هستند.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی این شهرستان با 39 میلیارد و 547 میلیون ریال در رتبه نخست برخورداری از پروژه‌های قابل افتتاح قرار دارد، افزود: بخش سندرک، توکهور و هشتبندی و بندزرک به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

خدادادزاده، مسکن مهر شهر هشتبندی، درمانگاه و خانه‌های بهداشت، مدارس ابتدایی و راهنمایی، بوستان‌های شهری و روستایی، سالن چند منظوره در شهر و بخش‌ها، طرح بهسازی روستایی و آبرسانی روستایی را از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در میناب عنوان کرد و افزود: ورزشگاه 10 هزار نفری، استخر شنا، مدرسه شبانه روزی و مجتمع حمایتی بهزیستی در شهر هشتبندی نیز از پروژه‌هایی است که در هفته دولت در میناب کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار میناب گفت: برای بهبود و سازندگی میناب در عرصه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، کشاورزی و عمرانی از ایده‌ها و نظرات تمام نخبگان و صاحب نظران استفاده می‌کنیم و در این راستا تلاش بر این است تا زیرساخت‌های تبادل اطلاعات به نحو شایسته‌ای فراهم شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در میناب نیز در این مراسم متذکر شد: این نمایشگاه بیانگر تلاش خدمتگزاران در دولت‌های نهم و دهم است.

عبدالرضا پیروی‌منش اذعان داشت: نمایشگاه دستاوردهای دولت با 25 غرفه از دوم شهریور ماه به مدت یک هفته در طبقه همکف مجتمع تجاری زیتون پذیرای حضور مردم است.

میناب از شهرستان‌های تاریخی و شرقی استان هرمزگان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن10/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول