اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

عده‌ای به دنبال زمین زدن شهردار میناب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: اکنون که فردی کاردان در مجموعه شهرداری میناب به کار گرفته شده است عده‌ای به دنبال زمین زدن آن هستند.

عده‌ای به دنبال زمین زدن شهردار میناب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز استان هرمزگان، حجت‌الاسلام میرزاحسن معتمدی‌فر در جمع مدیران شهرستانی و استانی، اظهار داشت: طی سفری که هیئت دولت و رئیس جمهور به هرمزگان و شهرستان میناب داشتند همه مشکلات به نحو شایسته و کامل مطرح شد ولی اگر تذکری در راستای پی‌گیری آنها داده می‌شود به نفع و سود مردم است.

وی، از میناب به عنوان شهرستانی "سر در گم و بلاتکلیف" یاد کرد و ادامه داد: مسئولان باید با تدبیر مناسب و سنجش با خط‌کش عدالت، این شهر را از بلاتکلیفی در بیاورند.

خطیب جمعه میناب گفت: تنها در بخش بازار و وجود اتباع بیگانه، به عنوان مدافع حقوق مردم بیش از سه سال است فریاد می‌زنم.

وی هم‌چنین با اشاره به "مشکلات بخش کشاورزی و نابودی بخش اعظمی از نخیلات در میناب" گفت: نخل و انبه که سرمایه خدادادی و الهی است را نابود می‌کنند و به جای آن چیز دیگری احداث می‌کنند.

امام جمعه میناب هم‌چنین مبارزه با آفات کشاورزی و باغ‌های لیموترش و نیز تامین آب مورد نیاز کشاورزان در شرق هرمزگان به ویژه میناب را از دیگر مشکلات این منطقه مطرح کرد.

معتمدی‌فر با ذکر فرمایشی از امام ششم شیعیان پیرامون بحث نرم‌افزاری در مدیریت اظهار داشت: مسئول باید ضمن خیر اندیشی در امور، امر او توسط زیر دستان اطاعت و عملی شود.

وی شهرستان میناب را نیازمند نگاه ویژه در زمینه اعتبارات دانست و گفت: توسعه و عمران هر منطقه در بخش‌های گوناگون به میزان اعتبارات وابسته است.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در مجموعه شهرداری میناب، بیان کرد: اکنون که فردی کاردان و آگاه به امور در این مجموعه به کار گرفته شده است عده‌ای که سر در آخور بیت‌المال دارند به دنبال زمین زدن آن هستند.

وی، وجود بافت فرسوده، اوضاع نابسامان فاضلاب شهری و توسعه حمل و نقل در میناب را از اولویت‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: مشکلات میناب را باید با بینش قوی مدیریتی پی‌گیری و حل کرد.

خطیب جمعه میناب ادامه داد: بندرعباس با پول، آب و سرمایه میناب آباد می‌شود در حالی که بسیاری از روستاهای میناب به علت عدم رسیدگی به مشکلات آنان در حال خالی شدن از سکنه است.

معتمدی‌فر با ارائه تعریفی از قاچاق گفت: هر فعالیتی که حمل و نقل و فروش آن مخفی و خلاف قانون و شرع باشد قاچاق محسوب می‌شود در حالی که همه این ویژگی‌ها در میناب به صورت علنی است.

وی، نبود بستر مناسب برای اشتغال جوانان را عامل اصلی روآوری به قاچاق به ویژه قاچاق سوخت عنوان کرد و افزود: جوان میناب با همه خطرات پیش‌رو و تصادفات، به علت نداشت کار و شغل مناسب مجبور به فعالیت در زمینه قاچاق است.

امام جمعه میناب با بیان اینکه طرح مشکلات و مطالبات مردم برای رسیدن به نتیجه از وظایف ائمه جمعه است، بیان کرد: در زمینه مسکن مهر علی‌رغم اقدامات قابل توجهی که در اقصی نقاط کشور صورت گرفته ولی هنوز در میناب از آن خبری نیست.

وی بیان این مطلب که مردم میناب باید خنکای خدمات دولت را احساس کنند، افزود: راه برون رفت از همه مشکلات در میناب کار کارشناسی دقیق و اجرای صحیح مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان است.

امام جمعه میناب همچنین افزود: هر تغییر و تحول در سطوح مدیریتی باید تحول در امور شهری را نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول