اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودبار در مجلس خبر داد

آغاز ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری رودبار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار و آغاز ساخت دوباره پروژه نیمه تمام ورزشگاه 5 هزار نفری رستم‌آباد این شهرستان خبر داد.

آغاز ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عطاءالله حکیمی در مراسم فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان این شهرستان تکمیل پروژه‌های نیمه کاره ورزشی شهرستان را از برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد و اظهار داشت: ورزشگاه 5 هزار نفری رستم‌آباد از پروژه‌های نیمه تمام رودبار است که با اختصاص اعتبارات مراحل ادامه ساخت آن آغاز می‌شود.

وی از اختصاص اعتبار برای استخر سرپوشیده رودبار خبر داد و افزود: اعتباری برای تکمیل این استخر اختصاص داده شده تا روند احداث این استخر تسریع داده شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، احداث سالن ورزشی برای بانوان در شهر منجیل را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: باید با توسعه و تقویت زیر ساخت‌ها به دنبال شکوفایی استعدادها باشیم.

وی حمایت از ورزشکاران رشته‌های فوتبال و فوتسال را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از ورزشکاران شهرستان حمایت می‌کنیم.

سرپرست هیئت فوتبال رودبار نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها 26 تیم از سراسر شهرستان در قالب شش گروه سه تیمی، دو گروه چهار تیمی و دو گروه الف و ب حضور داشتند.

محمد حیدری با بیان اینکه این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد، افزود: تیم‌های سکاهای رستم‌آباد و وحدت لوشان برای کسب قهرمانی و تیم‌های نوجوانان باشگاه مارلیک طلایی رودبار و شورای ورزش بالا بازار برای کسب مقام سوم و چهارم به رقابت پرداختند.

وی اذعان کرد: در فینال رقابت‌های جام رمضان رودبار تیم وحدت لوشان با کسب نتیجه چهار بر یک از سد حریف گذشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

حیدری افزود: تیم‌های سکاهای رستم‌آباد، نوجوانان باشگاه مارلیک طلایی رودبار و شورای ورزش بالا بازار به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی جوایز نقدی به مبلغ 21 میلیون ریال به تیم‌های برتر این دوره از مسابقات اهدا شد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول