اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی استان زنجان خبر داد

اعزام روانشناس به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی از زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی استان زنجان از در دستور کار قرار گرفتن اعزام روانپزشک به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اضافه کرد: گروه‌های روانشناسی با هماهنگی وزارتخانه به منطقه اعزام می‌شوند.

اعزام روانشناس به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی از زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بابایی ظهر امروز در جلسه کارگروه امنیت غذایی استان زنجان به کمک‌های ارسال شده از استان زنجان به استان آذربایجان‌شرقی در پی زلزله اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان در ساعات نخست بعد از زلزله اقدام به ارسال کمک به مناطق آسیب‌دیده کرده است.

وی با اشاره به اعزام سه اکیپ تخصصی به مناطق زلزله‌زده از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: این اعزام‌ها با همکاری مدیریت بحران استان زنجان انجام شد.

رئیس نظام پزشکی استان زنجان 48 ساعت نخست بعد از زلزله را ساعات طلایی کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله اعلام کرد و گفت: اکیپ‌های تخصصی اعزام شده به منطقه در ساعات نخست به یاری حادثه‌دیدگان شتافته‌اند.

وی از در دستور کار قرار گرفتن اعزام روانپزشک به مناطق زلزله‌زده از استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: گروه‌های روانشناسی با هماهنگی وزارتخانه به منطقه اعزام می‌شوند.

بابایی با تبریک روز پزشک تصریح کرد: هزینه‌های برگزاری جشن‌های روز پزشک به مردم آسیب‌دیده ناشی از زلزله آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.

وی به همه‌گیر شدن اختصاص هزینه‌های برگزاری روز پزشک به زلزله‌‌زدگان در کشور اشاره کرد و افزود: اقدامات نخستین در این مورد از زنجان آغاز شد.

در ادامه این جلسه معاون طرح توسعه آب و فاضلاب استان زنجان به مصوبه تاسیس تصفیه‌خانه و شبکه‌گذاری در روستاهای بالادست سد تهم در کارگروه امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: اجرای این مصوبه نیازمند تامین منابع مالی آن است.

صفی‌‌خانی بودجه مصوب این طرح را 546 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: احداث تصفیه‌خانه و ایجاد شبکه آبرسانی در چهار روستای بالا دست سد تهم نیازمند اعتبار 7.5 میلیارد تومانی است.

وی راهکار باقیمانده در صورت عدم تامین منابع مالی را انجام کار بر اساس اولویت اعلام کرد و گفت: روستای تهم با توجه به بزرگی و جمعیت ساکن در آن در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول