اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

غرامت کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده از زلزله به زودی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: با ارزیابی بیمه کشاورزان مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، به زودی غرامت کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده پرداخت می‌شود.

غرامت کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده از زلزله به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود برنج فروش‌آذر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تصمیم نهایی دولت و هیئت مدیره بانک کشاورزی برای اعطای میزان تسهیلات و نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان خسارت دیده تا هفته آینده مشخص و ابلاغ می‌شود، افزود: کارشناسان بانک کشاورزی یک روز پس از وقوع زلزله برای ارزیابی و تخمین میزان خسارت کشاورزان و دامداران در آذربایجان‌شرقی حضور یافتند و این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه وام کشاورزان و دامداران زلزله آذربایجان‌شرقی توسط کارشناسان بانک کشاورزی مورد ارزیابی و فهرست‌برداری قرار گرفته است، افزود: براساس نظر هیئت دولت و اقدام وزارت جهادکشاورزی مقرر شد وام بهره‌برداران و دامداران خسارت‌دیده به مدت یک سال استمهال شود.

سرپرست شعب بانک کشاورزی استان با بیان اینکه در صورت تصویب هیئت دولت سود یک ساله کشاورزان آسیب‌دیده نیز بخشیده می‌شود، ادامه داد: در صورت تصویب نهایی این امر محقق خواهد شد.

برنج فروش‌آذر به خسارت‌های شدید جایگاه‌های دام، مراکز پرورش ماهی، محصولات کشاورزی و تاسیسات آبخیزداری اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون به دنبال پرداخت غرامت به بهره‌برداران مناطق آسیب‌دیده هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها بر این است که تا قبل از آغاز فصل سرما تسهیلات و امکانات لازم برای بازسازی خانه‌ها، نوسازی جایگاه‌های دامی، مراکز پرورش ماهی، احیای آب و خاک کشاورزی منطقه اعطاء شود، ادامه داد: تصمیمات لازم در هیئت مدیره بانک کشاورزی اتخاذ شده، بنابراین هیچگونه محدودیتی در اعطای تسهیلات به کشاورزان خسارت‌دیده ناشی از زلزله وجود ندارد.

سرپرست شعب بانک کشاورزی استان با بیان اینکه پیش از وقوع زلزله آذربایجان عمده برداشت محصولات کشاورزی به پایان رسیده بود، افزود: میزان خسارت وارده به محصولات کشاورزی نسبت به دامداری‌ها و مراکز پرورش ماهی  کمتر بوده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول