اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دولت

مرکز بهداشتی و درمانی چالوس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته دولت مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک چالوس، از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

مرکز بهداشتی و درمانی چالوس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 459 متر مربع و با بنای 576 متر مربع که زمین آن توسط خیر اهدا شد با اعتبار 250 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

شهرام شکرزاده بیان داشت: این مرکز ظرف مدت یک سال احداث شد و یک‌هزار و 958 خانوار روستایی و 2 هزار و 842 خانوار شهری را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در مجموع دو مرکز بهداشت درمانی پیش‌بینی شد که مرکز شماره دو از پیشرفت خوبی برخوردار است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شکرزاده در پایان گفت: احداث شش خانه بهداشت نیز جزو مصوبات این بخش بوده که دو خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید و دو خانه بهداشت در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.

امام جمعه شهرستان چالوس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصتی است تا خدمات دولت به نحو احسن به اطلاع عموم برسد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری بیان داشت: حوزه بهداشت و درمان یکی از محورهای توسعه محسوب می‌شود و هر قدر در این راستا گام برداشته شود به نفع مردم است.

وی ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان در شهرستان چالوس گام‌های خوبی برداشته شد.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول