اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا خبر داد

اعزام 20 گردان بسیجی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا از اعزام 20 گردان عاشورا و الزهرا(س) به مناطق زلزله‌زده اهر، ورزقان و هریس خبر داد.

اعزام 20 گردان بسیجی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

علی داداش زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: به منظور کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده، 20 گردان عاشورا و الزهرا برای آواربرداری، ارائه کمک‌های مردمی، پخش دارو و موادغذایی به مجروحان و تدفین کشته‌شدگان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی همچنین از تشکیل قرارگاه امام علی(ع) به همین منظور خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته اکیپ‌ها و ماشین‌آلات مهندسی و همچنین تجهیزات زنده‌یاب با حضور اقشار مختلف بسیج به منطقه اعزام شده است.

دبیر قرارگاه امام علی(ع) همچنین با تقدیر از مردم شهیدپرور استان به ویژه بسیجیان گرانقدر که از لحظات اولیه حادثه اعلام آمادگی کردند از آنان خواست با ارائه کمک‌های اضطراری به ویژه چادر، پتو و موادغذایی به پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان که آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند قرارگاه را در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان یاری کنند. 

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول